Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره هەڵپەڕکێی (رقص کردی) بانه با حضور 16 گروه از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه و خراسان شمالی که راه یافتگان به مرحله داوری این جشنواره بودند، قرار بود هشتم تا 11 فروردین ماه برگزار شود.

ستاد برگزاری سومین جشنواره «هه لپه رکی» بانه در اطلاعیه‌ای از لغو این جشنواره به منظور ابراز همدردی با سایر هموطنان در جای جای ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های داغدار قربانیان سیل های اخیر در استان‌های مختلف خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

« هنر تجلی سیمای زندگی بر کالبد هستی است و هنر زیبای هه لپه رکئ کوردی، پیام عزت، جوانمردی، غیرت، حمیت، همدردی و همنوایی قوم کرد با دیگر اقوام و انسان‌ها در شادی‌ها و غم‌هاست».

اکنون که مردم عزیز ایران اسلامی داغدار از دست دادن شماری از هموطنانمان در حوادث ناشی از سیل و طوفان در برخی از استان‌های کشور هستند، دبیرخانه سومین جشنواره سراسری هه لپه رکئ کوردی بانه هم به رسم آئین هنر و دوستی، مراتب تاثر و تاسف عمیق خود از این حوادث دلخراش و همدردی خود با خانواده ها و بازماندگان قربانیان سیل و طوفان را ابراز می‌کند.

لذا بنا به درخواست اصحاب فرهنگ و هنر استان فرهنگی کردستان، مردم نوع دوست بانه و گروه‌های هنری شرکت کننده در این رویداد فاخر فرهنگی و هنری، به استحضار همه علاقمندان و فرهیختگان می‌رساند برگزاری سومین جشنواره سراسری هه لپه رکئ کوردی بانه که مقرر بود هشتم تا یازدهم فروردین ۹۸ در شهرستان فرهنگی بانه برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد و تاریخ برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

باشد که حضور و همدردی همه هموطنان مهرورز و نوع دوست، به ویژه هنرمندانی که گرمی نفس‌ها و یارای جنبش هنرمندانه شان در قالب سومین جشنواره هه لپه رکئ بانه، ولو اندک، اما مرهمی بر آلام و دردهای دل دردمند بازماندگان حوادث اخیر سیل در کشور باشد (ان‌شاءالله)»/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی

به گزارش خبرگزاری مهر محمد فرخی از برگزاری مزایده سراسری یک هزار و ۱۵۰ اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۳۲۴ ردیف املاک و مستغلات، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۲۵ استان برگزار می‌شود، افزود: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

فرخی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهادها روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

کد خبر 6100466 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • چراغ های پانزدهمین جشنواره سراسری بچه های مسجد روشن شد
  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • آیین افتتاحیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد
  • پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد افتتاح شد
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۸ سد کردستان سرریز شد