Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص اقدامات صورت گرفته برای مردم سیل زده مناطق مختلف کشور در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: ابتدا جا دارد سال جدید را به همه مردم ایران تبریک بگویم و برای همه هموطنانم آرزوی سلامتی و موفقیت در زمینه های مختلف را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بعد از وقوع سیل در شهرهایی همانند گلستان، شیراز و دیگر نقاط کشورمان، خسارت هایی به مردم و اموال آنها وارد شد که از این بابت ناراحت هستیم اما اقدامات وزارت ورزش و جوانان و ادارات کل استان ها سبب شد تا در کمترین زمان ممکن، شرایط بهتری برای شهروندان مناطق سیل زده اعم از اسکان و بحث تغذیه فراهم شود و از این بابت بازهم در تلاش هستیم وضعیت مطلوب تر شود.

وی ادامه داد: به دستور دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان تمامی اماکن ورزشی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند و با خیال راحت تری به استراحت بپردازند. ضمن اینکه قهرمانان ایران و تعدادی از مسئولان فدراسیون ها هم در محل حادثه حضور پیدا کردند و حمایت های مالی و معنوی خود را انجام دادند تا روحیه مردم بهتر شود.

احمدی تصریح کرد: همبستگی و همراهی مسئولان، ورزشکاران و همه مردم نکته بسیار امیدوار کننده ای است و نشان می دهد که تحت هر شرایط و اتفاقی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می شود و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در انتها گفت: پیشگامی جامعه ورزش گویای این مساله است که قهرمانان علاوه بر کسب نتایج درخشان در میادین بین المللی، با روحیه و مرام پهلوانی خود همیشه در کنار مردم هستند و هیچگاه آنها را فراموش نمی کنند. وزرای دولت، روسای فدراسیون ها، ورزشکاران و قهرمانان تحت هر شرایطی در کنار مردم هستند و آستین های همت خود را برای خدمت رسانی بالا می زنند و آرزو می کنم دیگر چنین اتفاقاتی در ایران رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مردم ایران معاون وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۳۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛پژمان معتمدی سرپرست دبیر فدراسیون دو و میدانی در مورد برگزاری انتخابات کمیسیون‌های ورزشی فدراسیون گفت: ما در برگزاری کمیسیون مربیان و داوران مشکل خاصی نبود و طیق آیین نامه برگزار کردیم و در مورد انتخابات کمیسیون ورزشکاران اعتراضی از سوی آقای رسولی مبنی بر اینکه نباید رای‌ها مجازی را لحاظ می‌کردید صورت گرفت و بنده هم، چون نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت در برگزاری خیلی دخیل نبودم، اما گزارش اعتراض این ورزشکار را به وزارت ورزش و جوانان ارسال کردم و طبق بررسی‌های وزارت ورزش آقای اسبقیان معاون ورزش قهرمانی رای به تجدید و برگزاری مجدد کمیسیون ورزشکاران دادند.   وی ادامه داد: برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران خللی در انتخابات فدراسیون دو و میدانی در خرداد ماه ایجاد نخواهد کرد و در موعد مقرر انتخابات فدراسیون برگزار خواهد شد ضمن­ اینکه در زمان برگزاری انتخابات کمیسوین ورزشکاران دو سوم اعضاء حضور داشتند و این قانونی است و می‌توانستیم رای‌ها مجازی را هم دخیل نکنیم، اما به دلیل شبهات و اعتراض یک ورزشکار این انتخابات را دوباره برگزار خواهیم کرد و پس از آن یک انتخابات سالم را برگزار کینم و رئیس فدراسیون برای ۴ سال مشخص شود.   در انتخابات فدراسیون دو و میدانی که در خرداد ماه برگزار می‌شود کمیسیون‌ها رای‌های مجزا دارد و کمیسیون ورزشکاران ۶ رای در انتخابات و همچنین کمیسیون مربیان دارای ۴ رای برای انتخاب رئیس آینده فدراسیون است.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند