Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، ارکستر سازهای ملی به رهبری علی اکبر قربانی در اولین کنسرت رایگان ویژه‌برنامه «نوروزگاهشرقی» که روزهای هفتم و نهم فروردین‌ماه سال ۹۸ در اراضی عباس‌آباد میزبان مخاطبان است، قطعه‌ای به زبان ترکی را با هدف ابراز همدردی به مصیبت‌دیدگان حادثه سیل اخیر کشور اجرا می‌کند.

در این کنسرت رشید وطن دوست، مهدی محمدی، نوید نوروزی گروه خوانندگان را تشکیل می‌دهند، این در حالی است که حبیب جدیری نوازنده کمانچه، امیر ناصر رنجبر نوازنده کمانچه، شیما شاه‌محمدی نوازنده قیچک آلتو، مسعود فیروزی نژاد نوازنده قیچک باس، آزاده امیری نوازنده تار، بهزاد رواقی نوازنده تار، کورش دانایی نوازنده تار، سیاوش کامکار نوازنده سنتور، مریم خدابخش نوازنده عود، امین حیدری نوازنده عود، فروغ فضلی نوازنده پیانو، وحید اسد اللهی نوازنده نقاره و دایره، مریم ملأ نوازنده تمبک گروه اجرایی برنامه را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت ساعت ۲۰:۳۰ روزهای هفتم و نهم فروردین‌ماه در بوستان نوروز منطقه گردشگری عباس‌آباد تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سیل کورش نوروز گردشگری موسیقی اجرای پارس اثر آذری همدردی ارکستر سیل زدگان پارس نیوز سازهای ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شفیعی، هنرمند برجسته موسیقی و رهبر و بنیان‌گذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان پس از تحمل ماه‌ها رنج بیماری درگذشت.

مرتضی شفیعی به دلیل ابتلاء به بیماری کبد و پس از انجام پیوند کبد دچار عفونت ریوی شده و در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند موسیقی ایرانی، متولد سال ۶۳ در اصفهان است، سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو و … را داشته و در سال ۹۱ مقام اول جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.

او نوازندگی را نزد اساتیدی همچون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده است.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی فردا در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090621

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان