Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار احمد نوریان در حاشیه بازدید از روند اقدامات و فعالیت‌های پلیس بوشهر افزود: در نیروی انتظامی در هر جایگاهی که باشیم باید در راستای سیاست‌های کلی نظام و نیروی انتظامی عمل کنیم و مهم این است که اخلاق و منش پلیس تراز جمهوری اسلامی را در ارتباط با مردم و رفتار و ارتباطات اجتماعی خود نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی ناجا ریشه در ارزش‌های محکم اسلامی دارد، ادامه داد: منشأ این فرهنگ که باور‌ها و ارزش‌های سازمانی را در برگرفته دین مبین اسلام و ارزش‌های محکم اسلامی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با تاکید بر شکرگزاری برای توفیق خدمت رسانی به مردم در نیروی انتظامی بیان کرد: وقتی از اختیارات و امکاناتمان درست استفاده کنیم این یعنی شکر نعمت‌های خداوند، یعنی در این عالم هوشمند و آگاه زندگی کنیم و غافل نباشیم.

سردار نوریان عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی از نظر رضایتمندی مردم در بین همه دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح از جایگاه خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به وظیفه نیروی انتظامی در استقرار نظم و تأمین امنیت در کشور دانست و افزود: مأموران خدوم ناجا، در مناسبت‌های ویژه مثل اربعین، نوروز، حوادث غیر مترقبه با برنامه ریزی گسترده و تلاش مضاعف نظم و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.

سخنگوی ناجا بیان کرد: نسل جدیدی که در ناجا در حال شکل گیری است، نسلی توانمند به شمار می‌آید و این موضوع باید باعث ارتقاء سازمان شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بیشترین تماس را با مردم دارد، گفت: دشمن در این زمینه کار می‌کند و طبیعی است که ترکش دشمن به ناجا برخورد کند و اینجاست که با تکیه بر ارزش‌های محکم اسلامی پاسخ دندان شکن به دشمن خواهیم داد.

انتهای پیام/ک

تلاش نیروی انتظامی در استقرار نظم و تأمین امنیت در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است