Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: همه دستگاه های اجرایی به خصوص خدمات رسان آب، برق، گاز و راه اولویت را به مناطقی که جمعیت بیشتری و مشکلات حادتری دارند، متمرکز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار داشت: این نهادها برای کمک رسانی به این خانواده ها در مناطقی که دسترسی به آنها سخت است در شرایط مناسب جوی از طریق بالگرد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، موضوع دسترسی راه ها مهم و ضروری است به تسریع در بازگشایی مسیرهای کریدوری استان از جمله محور یاسوج - شیراز و جاده یاسوج - سپیدار– چرام تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی با هم افزایی و همکاری تجهیزات و ماشین آلات سنگینی که دارند برای تسریع در رفع مشکلات راه های اصلی، فرعی و روستایی اقدام کنند. 

 

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات، ارائه خدمات بیشتر و همچنین جلوگیری از آسیب های احتمالی در بارندگی های آینده همه مدیران دستگاه های اجرایی در محل کار خود حاضر باشند و اگر مدیری در مرخصی بسر می برد، مرخصی وی لغو و در محل کار حاضر شود. 


احمدی با اشاره به اینکه، سازه هایی در استان احداث شده که برخی دقت کافی و استانداردهای لازم در آنها رعایت نشده و یا برخی نیز بسیار قدیمی هستند، تاکید کرد: اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری ها، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راهنمایی و رانندگی مسیرها و پل ها را رصد کنند تا چنانچه مشکلی دارند و خطرآفرین هستند، اقدامات لازم در خصوص آنها به عمل آورده شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص میزان برآورد خسارات به بخش های مختلف تاسیساتی، زیربنایی، اقتصادی، خدمات و کشاورزی هم، گفت: برآوردها بر مبنایی واقعی و کارشناسی شده باشند و در این خصوص نباید با مبالغه، توقع ایجاد کرد.


وی ابراز داشت: تلاش می کنیم تا آنجا که در توان ماست و بر اساس قانون زیان وارده بر واحدهای خسارت دیده را جبران کنیم.  


احمدی افزود: همه دستگاه های اجرایی برآورد خسارات خود را اعلام کنند و ما آنها را دسته بندی کرده و به مرکز کشور منعکس می کنیم و قطعا دولت کمک و حمایت می کند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: واحدهای تولیدی و اقتصادی مانند کارخانجات تولید شن و ماسه که فاقد مجوز قانونی و آنهایی که مجوزشان لغو و یا زمان آن به اتمام رسیده و دچار خسارت شده اند، کمک و حمایت نخواهند شد. 


وی یادآور شد: بارش هایی در پیش داریم و لذا همه دستگاه ها در آماده باش کامل باشند تا از هرگونه خسارات احتمالی جلوگیری شود.


شایان ذکر است در این نشست، مدیران دستگاه های اجرایی حوزه بحران، راه و شهرسازی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، عمران شهری و روستایی، دستگاه های خدمات رسان، مخابرات، پلس راه، هلال احمر و بهداشت و درمان آخرین وضعیت حوزه های کاری خود را اعلام کردند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل کمک به سیل زدگان سیل شیراز شیراز بارندگی و سیلاب دولت مسافران نوروزی سیلاب نوروز ۹۸ واحدهای خسارت دیده استاندار کهگیلویه و بویراحمد شورای هماهنگی مدیریت بحران خسارات بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند