Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دامپزشکی از افزایش بیش از ۱۱۰ درصدی تعداد پست‌های قرنطینه‌ای دامپزشکی کشور در سال ۹۸ خبر داد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا رفیع پور بعدازظهر امروز در بازدید از پست قرنطینه دامپزشکی سرخه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال 72 پست قرنطینه‌ای در کشور فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش تخلفات با نظارت شبانه روزی کارشناسان دامپزشکیخوزستان| اردوی جهادی دانش آموختگان بسیجی رشته دامپزشکی برای کمک به مردم مناطق محروم ایذه + تصاویروضعیت توزیع گوشت قرمز در قم نامطلوب استعضو مجلس خبرگان: آقایان مسئول در قبال مشکل رنجش‌آور «گوشت» چه می‌کنید و کجا هستید؟

وی خاطرنشان کرد: قرار است با مصوبه شورای تأمین استان‌ها 80 پست قرنطینه دامپزشکی دیگر احداث شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه استان سمنان در مسیر ترانزیتی واقع‌شده است، گفت: بر این اساس در جاده‌های این استان هفت پست قرنطینه سیار فعال است.

رفیع پور جایگاه پست قرنطینه دامپزشکی استان سمنان را در کنترل فرآورده‌های خام دامی بسیار ویژه دانست و دلیل آن را هم‌جواری این استان با هشت استان دیگر عنوان کرد.

وی بیان داشت: نظارت‌های بهداشتی در ایام نوروز با توجه به تردد بیشتر دام و طیور در جاده‌ها و افزایش مصرف مواد گوشتی تشدید شد.

رئیس سازمان دامپزشکی استان سمنان علت دیگر تشدید نظارت‌ها را جلوگیری از عرضه گوشت ناسالم در بازار عنوان کرد.

رفیع پور از کاهش بیماری‌های استراتژیک در حوزه دام و طیور در سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان

با حضور رئیس ثبت اسناد کشور آئین واگذاری ۴۵۶۶ هزار سند شهرک‌ها ونواحی صنعتی و واحدهای تولیدی استان هرمزگان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در جریان سفر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور به استان هرمزگان ، آیین واگذاری 4566 هزار سند شهرک‌ها و نواحی صنعتی و واحد‌های تولیدی استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

 این اسناد حدنگاری در 31 شهرک و نواحی صنعتی و برای 4566 هزار قطعه و با مساحت 4368 هکتار صادر شده‌اند.

 اسناد حدنگاری مشاور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در این آیین به صورت نمادین توسط حسن بابایی رئیس سامان ثبت اسناد واملاک کشور تحویل داده شد.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • امنیت غذایی جهان تهدید می شود
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • واگذاری ۴۵۶۶ سند شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است