Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حری پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا با اشاره به جمعیت 35 نفری این روستا بیان کرد: این روستا از شب گذشته به دلیل رهاسازی آب از سد کوثر (در استان کهگیلویه و بویر احمد) در محاصره سیلاب قرار گرفت و راههای دسترسی آن به زیرآب رفت .
وی گفت: در حال حاضر یک راه دسترسی به این روستا ایجاد شده است و با همکاری نیروهای امداد و نجات هلال احمر استان تعدادی از اهالی این روستا به روستای پارادایس از توابع بخش زیدون بهبهان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بهبهان ادامه داد: تعدادی از اهالی این روستا برای انتقال به روستای دیگر مقاومت می کنند که در حال گفت و گو با آنها برای جلب رضایتشان برای جا به جایی هستیم.
حجم آب سد مارون در شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان به یک میلیارد و 90 میلیون مترمکعب رسیده است و در حال حاضر رهاسازی آب از این سد به 450 مترمکعب بر ثانیه رسیده است.
در حال حاضر چهار روستای این شهرستان در محاصره سیلاب هستند که راه های دسترسی آن ها به زیر آب رفته است و در حال امدادرسانی به این مناطق هستیم.
ستاد بحران خوزستان از سوم فروردین نسبت به احتمال وقوع سیلاب در همه رودخانه های استان هشدار داده و سازمان آب و برق خوزستان نیز گفته است که تعدادی از روستاهای شهرستان های اهواز، دزفول، شوشتر، شوش، دشت آزادگان و هویزه شرایط حساس تری را تجربه می کنند.
طی 2 موج سیلابی در 48 ساعت گذشته، 1.5 میلیارد مترمکعب آب وارد مخازن سدهای خوزستان شده است.
در زمستان سال 97 نیز به دلیل بارش باران و رهاسازی آب از سد کرخه و دز بسیاری از مناطق استان درگیر سیلاب شدند.
7158/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امداد و نجات بارش باران برق زمستان هلال احمر استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی

دریافت 18 MB کد خبر 6095591

دیگر خبرها

  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • خسارت سیلاب به روستای تختان دهلران
  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • وضعیت خطرناک روستای زرانگوش بدره بر اثر سیلاب
  • سیلاب در روستای قالیچه از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد