Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار مهر، سرلشکر محمد باقری، بعدازظهر پنجشنبه در بازدید از بیمارستان صحرایی فوق تخصصی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران، پیشروترین نیروی ما در ارائه خدمات بیمارستانی به صورت متحرک و صحرایی است که سال‌ها تجربه این کار را در سیستان و بلوچستان، کردستان، آذربایجان غربی و تمام مناطق محروم کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رکورد برپایی همزمان ۱۰ بیمارستان صحرایی در سیستان و بلوچستان متعلق به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این بیمارستان که در آق قلا مستقر شده از بیمارستان فوق تخصصی شهید شوشتری در اینجا مستقر شده است.

وی گفت: با بازدیدی که از این بیمارستان صورت گرفت همه بخش‌هایی که در یک بیمارستان وجود دارد از جمله خدمات سی‌تی‌اسکن و آم آر آی در اینجا مستقر شده است است که همه شاخص‌های علمی را دارد و بخش ها جراحی است در اینجا وجود داشت.

باقری با بیان اینکه مردم منطقه استقبال خوبی از این بیمارستان کردند، ادامه داد: دیروز قریب به هفت هزار نفر مراجعه کننده داشته و امروز به بیش از ۱۰ هزار نفر هم می رسد و این نشان دهنده اعتماد مردم به سیستم بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح است.

وی تأکید کرد: تا هر زمانی که مردم منطقه به این خدمات نیاز داشته باشند، بیمارستان صحرایی سپاه هم فعالیتش را ادامه خواهد داد، و حتی بخش هایی از بیمارستان‌های نیروی زمینی به اینجا آورده شود تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم در این بخش را رفع کنیم.

کد خبر 4577539

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش

  نبی بامریان رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش گفت: 65 بیمار دیالیزی ثبت شده در شهرستان خاش و تفتان خدمات رایگان را در بخش دیالیز این بیمارستان دریافت می‌کنند.
 
وی افزود: برای هر بیمار به‌طور متوسط ۱۳ تا ۱۴ جلسه دیالیز انجام می‌شود که گاهی تا چند ساعت طول می کشد و همین موضوع ضرورت توسعه بخش دیالیز بیمارستان را گوشزد می‌کرد.
 
وی ادامه داد: بخش دیالیز این بیمارستان دارای 8 دستگاه دیالیز است و بر همین اساس عملیات توسعه بخش دیالیز جهت 20 تخت در حال انجام است.
  بامریان ادامه داد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش به صورت شبانه روزی (حتی در روزهای جمعه و تعطیل) به بیماران ارائه خدمات می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه و شباهت آن با لنست روسی
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا دندان‌درد غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان