Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- وزير صنعت، معدن و تجارت ضمن پيوستن به پويش جمعيت هلال احمر براي کمک به استان هاي سيل زده از مردم ايران در خواست کرد کمک هاي خود به سيل زدگان را از طريق جمعيت هلال احمر به مناطق سيل زده ارسال کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت، «رضا رحماني» با اعلام پيوستن خود به پويش جمعيت هلال احمر گفت: حادثه سيل در آستانه سال جديد کام همه را تلخ کرد و جبران خسارت هاي سنگين مالي آن نيازمند همراهي مردم و همت جدي مسئولان کشوري و استاني است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه مردم در عمر چهل ساله انقلاب اسلامي ايران از ارکان اصلي نظام بوده اند و در تمام مشکلاتي که براي کشور رخ داده است، به ميدان آمدند، گفت: همان طور که در زلزله کرمانشاه و سيل شيراز اولين کساني که وارد ميدان شدند، مردم بودند، ترديدي ندارم که در رفع اين بحران هم مردم نقش اصلي را ايفا مي کنند.
وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: سازمان هلال احمر در بحران هايي چون سيل، زلزله و حتي در جنگ تحميلي با کمک مردم نقش موثر و انکار ناپذيري داشته است و اين بار هم از کساني که قصد کمک به سيل زدگان را دارند، درخواست مي کنم با ارسال کمک هاي نقدي و غير نقدي به سازمان هلال احمر اين سازمان را براي پيشبرد اهدافش ياري کنند.
رحماني در اولين روزهاي وقوع سيل در نامه اي به روساي سازمان هاي شمال و شمال شرق وزارتخانه متبوع خود از آن ها خواست ارزاق و نيازهاي عمومي مردم با تدبير جدي تامين و در صورت نياز از ستاد مرکزي درخواست کمک شود.
وي امروز هم با سفر به اين دو استان مشکلات واحدهاي توليدي و صنفي خسارت ديده ناشي از سيل را بررسي و رسيدگي مي کند.
وزير صنعت معدن و تجارت همچنين از تشکل هاي مرتبط اعم از اتاق بازرگاني، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و واحدهاي توليدي خواست با به مسئوليت هاي اجتماعي خود و به نمايش گذاشتن روح نوع دوستي، مردم سيل زده را ياري کنند.
به گزارش ايرنا «پويش هلال احمر» روز يکشنبه 4 فروردين ماه در ارتباط با سيل استان هاي گلستان و مازندران شکل گرفت، اين انگاره را دنبال مي کند که کمک رساني به هموطنان شمال کشور فقط بايد از طريق هلال احمر انجام شود.
در اين ارتباط، مسوولان هلال احمر کشور به منظور جلوگيري از بروز بي نظمي در روند کمک رساني به سيل زدگان- همانند آنچه در زلزله کرمانشاه رخ داد- در بيانيه اي اعلام کرد هموطنان مي توانند جهت اهداي کمک هاي نقدي خود براي جبران خسارات سيل زدگان شمال کشور از مسيرهايي قانوني اقدام کنند.
هلال احمر در بيانيه خود، شماره حساب، شماره کارت، شماره شبا و کد دستوري براي پرداخت موبايلي را اعلام کرد که به اين شرح است:
- شماره حساب 99999 نزد تمامي بانک هاي کشور به نام جمعيت هلال احمر
- واريز از طريق شماره کارت: 6104337770064606
- شماره شباي بانک ملت: 920120.000.000.000.099999
واريز با کد دستوري: *780*112#
سيام**1058 *2021**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (۱۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد:

۱- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (۲۰۰۰) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (۵) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

۲- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (۵۰) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6098075 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد