Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت گفت: خط لوله آسیب دیده در منطقه اندیمشک زیر سیل و باران شدید توسط کارکنان خطوط لوله و مخابرات طی ۲۴ ساعت و در شرایط بسیار دشوار ترمیم شد و انتقال فراورده به حالت عادی بازگشت.

علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه ۱۰ پالایشگاه کشور نیز برای تولید ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین بی‌وقفه فعالیت داشتند، افزود: این در حالی است که مهم‌ترین خطوط انتقال نفت خام ما به پالایشگاه‌ها در استان خوزستان واقع شده که خود این استان درگیر سیل بود، اما همکاران ما در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سخت‌ترین شرایط وظیفه انتقال نفت خام به پالایشگاه‌ها را عهده دار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نفت با بیان اینکه خط لوله آسیب دیده در منطقه اندیمشک زیر سیل و باران شدید توسط کارکنان خطوط لوله و مخابرات طی ۲۴ ساعت و در شرایط بسیار دشوار ترمیم شد و انتقال فراورده به حالت عادی بازگشت، تصریح کرد: این اقدام ایثارگرانه در راستای تامین مستمر و بی وقفه سوخت کشور صورت گرفته است.

صادق آبادی همچنین با قدردانی از زحمات مجموعه کارکنان شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تاکید کرد: تولید روزانه ۱۰۵ میلیون لیتر بنزین و توزیع ۲۲۰ میلیون لیتر فراورده در شرایطی که کشور دچار بحران طبیعی شده کار آسانی نیست و علاوه بر این سوخت مسافران نوروزی و همچنین سوخت خانوار شامل نفت سفید، گاز سیلندر در مناطق آسیب دیده از سیل از اقداماتی است که وزارت نفت از طریق شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی در این ایام انجام داده است و در واقع به نوعی در خط مقدم پشتیبانی لجستیک امدادرسانان فعالیت می‌کرد که به نوبه خودم از تلاش همه همکاران قدردانی می‌کنم.

 

 

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • اطلاعیه قطع آب در شهر لیکک
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما