Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،مدیر کل و معاونان صدا و سیمای خراسان جنوبی امروز با استاندار این استان دیدار کردند.

معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به نقش دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیما با استاندارصدا و سیما در جامعه گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب، نقش صدا و سیما در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بسیار تأثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خراسان جنوبی را استانی با ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری بالا دانست و افزود: صدا و سیمای استان در معرفی این ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به ویژه در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذار و گردشگر نقش بسزایی دارد.

معتمدیان همچنین از جایگاه ششم خراسان جنوبی در زمینه گردشگری در نوروز امسال خبر داد.

مدیر کل صدا و سیمای استان هم افزایش مخاطبان شبکه خاوران به ۷۳ درصد، افزایش چشمگیر حضور در شبکه‌های سراسری، کسب جایگاه‌های اول تا سوم خبر و رادیو در بین مراکز استان‌های کشور و پخش برنامه‌های متنوع و کیفی در سیمای خراسان جنوبی را از جمله دستاورد‌های مهم صدا و سیمای استان برشمرد.

 آینه دار، پخش بیش از ۸۴ هزار دقیقه برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بخش‌های مختلف صدا و سیما و خبر را از دیگر اقدامات شاخص صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام کرد.

انتهای پیام/ک

دیدار مدیرکل و معاونان صدا و سیما با استاندار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، از این میزان یک میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان بیرجند ذخیره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون