Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید منصور میرمرادی، پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق در نشست ستاد مدیریت بحران و رسیدگی به سیل‌زدگان شاهد و ایثارگر، افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و تمام تلاش خویش را برای خدمت به این عزیزان بکار خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست پس از بررسی آخرین وضعیت خسارات وارده به ایثارگران ساکن در این مناطق بر بهره‌مندی ایثارگران از تسهیلات مورد نظر دولت به عموم خسارت دیدگان تأکید کرد و گفت: علاوه بر این بنیاد استان‌ها با تمام توان ارائه خدمات مورد نیاز ایثارگران را پیگیری و رسیدگی با حداکثر توان را در دستور کار قرار دهند.

میر مرادی، رفتار مردم استان گلستان در این واقعه را مثال‌زدنی دانست و پس از شرح بخش‌هایی از دیدارهای خود با ایثارگران خسارت دیده گفت: تلاش‌های مردم گلستان در کمک به سیل‌زدگان در سخت‌ترین شرایط تبلور ایثار اجتماعی است ضمن اینکه روحیه ایثارگران خسارت دیده در این حادثه بسیار آموزنده بود و من از این عزیزان غیور درس صبوری و حلم آموختم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای جبران خسارت‌های وارده به ایثارگران اندیشیده شده است، افزود: عزیزان ایثارگر تحت پوشش بیمه‌های حوادث غیرمترقبه قرار دارند و خسارات وارده به این عزیزان پس از ارزیابی توسط شرکت بیمه‌گر تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال قابل پرداخت خواهد بود و حفظ حقوق ایثارگران به عنوان بیمه شده در این زمینه ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد در خصوص گلزارهای شهدای آسیب‌دیده در سیل، گفت: بنیاد گلستان باید در اسرع وقت با هماهنگی‌های لازم با استانداری کارگروه گلزارها را تشکیل داده و مرمت گلزارهای مطهر آسیب دیده با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع درمان جامعه ایثارگری از اولویت‌های مهم بنیاد است گفت: با توجه به مشکلات موجود در منطقه، گروه‌های پایش سلامت نقش جدید و مهمی در موضوع درمان ایثارگران ایفا می‌کنند و باید تقویت شوند ضمن اینکه همه نیازهای درمانی ایثارگران تحت پوشش کامل قرار دارد و اگر مشکلی نیز در این زمینه وجود دارد باید به سرعت پیگیری و رفع شود.

میرمرادی ادامه داد: از ساعات اولیه بروز حادثه در استان گلستان، مسئولین بنیاد استان در منطقه حضورداشته و به‌صورت مستمر در حال دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران این مناطق هستند، ضمن اینکه ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران مناطق سیل‌زده نیز با تمام توان و به‌صورت شبانه‌روز مشغول خدمات‌رسانی به عزیزان شاهد و ایثارگر آسیب‌دیده هستند.

کد خبر 4577558

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت

 اسدالله عباسی با حضور در بین مردم شهرک گردشگری و زیارتی امامزاده ابراهیم (ع) شفت با اشاره به حریق نیمه شب گذشته و سوختن حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری گفت: از همه ظرفیت‌های استانی و ملی برای جبران خسارت مردم این منطقه استفاده می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به آتش سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان شفت که عموما سازه‌های چوبی بودند افزود: تعدادی از این واحد‌ها بیمه می‌باشند وبخش زیادی از آنها بدون پوشش بیمه‌ای هستند.

وی به وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم و خسارت وارده گفت: فرماندار شهرستان شفت، مدیرکل مدیریت بحران استان و مدیران حوزه زیرساختی گیلان با حضور در بین مردم حادثه دیده وضعیت را برای رفع مشکلات خسارت دیدگان بررسی کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه هلال احمر اسکان اضطراری، تامین اقلام ضروری و غذای گرم برای این خانوار‌ها را آغاز کرده است افزود: به زودی کار آوار برداری شروع می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه گزارشی هم از این حادثه و وضعیت خسارت دیدگان به وزارت کشور و رئیس جمهور ارائه خواهد شد تصریح کرد: کمک‌هایی به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات برای ساخت منازل مسکونی و واحد‌های تجاری خسارت دیدگان این حادثه تامین خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • عقب‌ماندگی‌های لرستان را با کار جهادی جبران کنیم
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • برخورد بدون اغماض با ترک فعل‌ها درباره خدمات‌دهی سلامت به والدین شهدا
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است