Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، رییس شورای اسلامی افوس گفت: منطقه گردشگری سرچشمه افوس در بویین میاندشت، امروز شاهد سقوط بهمن برای سه بار متوالی بود.احمد برهانی افزود: بزرگترین بهمن حدودیک کیلومتر طول و بین دو تا چهار متر ارتفاع داشت که تا کنار جاده آسفالته منطقه گردشگری کشیده شد.
با توجه به وقوع بهمن، به مسافران وگردشگران هشدار داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته بحران شهرستان خوانسار هم گفت: با توجه به بارش های قبلی و بارش شدید برف در روز گذشته در ارتفاعات خوانسار در مسیر شهر خوانسار به شهر دامنه شاهد چندین مورد ریزش بهمن بزرگ و کوچک بودیم .
منصور کمالی افزود : با توجه به فاصله این ارتفاعات و ریزش های برف به مناطق مسکونی خوشبختانه هیچگونه خسارات مالی و جانی گزارش نشد.
وی تاکید کرد: در سال زراعی جدید و تا هفتم فروردین بیش از 444 میلی متر بارش در خوانسار به ثبت رسیده که نسبت به مشابه پارسال چهار برابر رشد داشته است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

بیشتر بخوانید:  برف گریبان اراک را گرفت + فیلم 

انتهای پیام/

دفن شدن منطقه گردشگری در برف + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد

مریم نیکزادفر گفت: با فعالیت این سامانه بارشی از بامداد سه شنبه تا امروز بارش‌های خفیف و موثری در استان داشتیم و تاکنون بیشترین باران به میزان ۱۱۹ میلیمتر از شیرآباد خان ببین و ۱۱۴ میلیمتر از جعفر آباد گرگان ثبت شد.

او افزود: این سامانه به تدریج تا امشب از استان خارج می‌شود و فقط امشب و فردا احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در کوهستان وجود دارد.

نیکزادفر گفت: امروز مراوه تپه با ۱۲ درجه سردترین نقطه استان بود و بیشینه دما بین ۲۶ تا ۲۸ درجه در مناطق شمالی استان ثبت شد.

کارشناس هواشناسی گفت: فردا دمای هوا یک تا دو درجه افزایش خواهد یافت و تا اواسط هفته آینده آسمان استان پایدار پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • فعالیت معدن یا احیای منابع آبی! / منابع محلی خبر از حفاری در نزدیکی سرچشمه کامو می‌دهند
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد