Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، یک مقام سفارت ونزوئلا در روسیه روز پنجشنبه اعلام کرد «ولادمیر پادرینو لوپز»، وزیر دفاع ونزوئلا، در کنفرانس امنیت بین المللی مسکو شرکت خواهد کرد.

«توره آلبا پرز»، وابسته نظامی سفارت ونزوئلا در روسیه، در این باره گفت: «ما برنامه‌هایی در خصوص مشارکت در کنفرانس امنیتی مسکو داریم که قرار است در انتهای آوریل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد در سطح وزرا برگزار خواهد شد، بنابراین وزیر دفاع ونزوئلا نیز در آن شرکت خواهد کرد».

هشتمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو قرار است در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ آوریل برگزار شود. وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود وزرای دفاع بیش از ۳۰ کشور جهان تصریح کرده اند در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

همچنین به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ونزوئلا سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ را در اطراف کاراکاس، پایتخت این کشور، به منظور دفاع از این شهر مستقر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آمریکای لاتین ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دولت‌های برزیل و ونزوئلا آغاز عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شرق شهر رفح در نوار غزه را محکوم کردند و از جامعه بین‌المللی، سازمان‌ها و شورای امنیت سازمان ملل خواستند بر بی‌تفاوتی نسبت به نقض حقوق بشر و اقدامات بشردوستانه غلبه کنند.

دیروز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی پس از درخواست از ساکنان برای تخلیه، عملیات نظامی را در بخش‌های شرقی رفح آغاز کردند. جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد که با مفاد توافق آتش‌بس غزه که از سوی مصر و قطر پیشنهاد شده بود، موافقت کرده، اما بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم این آتش‌بس را غیرقابل قبول خواند. گفته می‌شود هم‌اکنون بیش از یک میلیون فلسطینی در این شهر پناه گرفته اند.

وزارت خارجه برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «دولت برزیل آغاز عملیات نیروهای مسلح اسرائیل در شهر رفح در نوار غزه را محکوم می‌کند. با این اقدام نظامی و بالابردن عمدی سطح تنش‌ها در نوار غزه که هم‌اکنون بیشترین تراکم جمعیتی را دارد، اسرائیل علی‌رغم درخواست جامعه بین‌المللی از جمله نزدیک متحدانش، بار دیگر عدم پایبندی‌اش به اصول اولیه حقوق بشر و قوانین بین‌المللی را نشان می‌دهد.

ونزوئلا دیگر کشور آمریکای لاتین نیز اعلام کرد که «ونزوئلا قاطعانه بمباران شهر رفح در جنوب نوار غزه را از سوی دولت صهیونیستی اسرائیل محکوم می‌کند؛ دولتی که همچنان به سیاست توسعه‌طلبانه و جنایتکانه نظامند در این منطقه را ادامه می‌دهد؛ شهری که هم‌اکنون جایگاه و محل اسکان ۱.۴ میلیون به‌زور آواره‌شده فلسطینی است.

کد خبر 6099221

دیگر خبرها

  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی