Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@00:15:55 GMT

سپیدرود2-پیکان 2؛ بازگشت به سبک آقا نادر

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۵۵۷۱

سپیدرود2-پیکان 2؛ بازگشت به سبک آقا نادر

دیدار تیم های سپیدرود و پیکان با نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدرود رشت که اوضاع خوبی در جدول لیگ ندارد و در قعر جدول دست و پا مبزند، در یکی از ۸ فینال خود به مصاف تیم پیکان رفت. سپیدرودی ها در آخرین دقایق نیمه اول از پیکان عقب افتاد اما موفق شد به بازی برگردد و یک امتیاز ارزشمند را تصاحب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هفته بیست و سوم لیگ برتر ، جام خلیج پارس
پنجشنبه هشتم فروردین ماه ۹۸ – ساعت ۱۷:۴۰
ورزشگاه سردارجنگل رشت، تماشاگر: پنج هزار نفر

 

داور: کوپال ناظمی
کمک ها:
حمیدرضاکنعانی زادگان ، احد سلطانی
داوران پشت دروازه:
رضا کرمانشاهی ، احمد محمدی
داور چهارم: یعقوب حجتی ، ناظر: حاتم بک پور

 

 

 

کارت زرد:

حجت حق وردی دقیقه ۱۶، ماهان رحمانی دقیقه ۶۱، فراز امامعلی دقیقه ۷۹ (پیکان) – محمد سلیمان علیزاده دقیقه ۲۷ و دقیقه ۷۷ (سپیدرود)

 

اخراج:

محمد سلمان علیزاده دقیقه ۷۷ (سپیدرود)

 

 

 

ترکیب سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، لوکا نوزادزه، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی، میثم فردوسی (از دقیقه ۵۶ محمدرضا مهدوی)، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، محمد علیزاده، میلاد قربان زاده (از دقیقه ۸۱ حسین امینی) و حسین شنانی (از دقیقه ۶۵ محمد غلامی).

سرمربی: نادر دست نشان.

 

ترکیب پیکان تهران:

مهدی امینی، سعید قائدی فر، عیسی آل کثیر، فراز امام علی، مهدی مومنی (از دقیقه ۷۵ امیر روستایی)، ماهان رحمانی (از دقیقه ۷۳ مگنو باتیستا)، مارکو وکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی.

سرمربی: حسین فرکی

 

 

شرح بازی:

سپیدرودی ها دیدار مرگ و زندگی را برابر پیکان برگزار می‌کنند و به دنبال این هستند تا با پیروزی در بازی شانس بقای خود را افزایش دهند. سپیدرود دومین دیدار پیاپی خانگی‌اش در نیم فصل دوم را مقابل پیکان انجام می‌دهد و به دنبال این است سرانجام طلسم نتایج تلخ خود را باطل کرده و گام مهمی برای ماندن در لیگ برتر بردارد.
شاگردان نادر دست نشان که سال ۹۷ را با شکست سنگین خانگی مقابل پرسپولیس به پایان رساندند حالا می خواهند سال جدید را با شکست پیکان مقابل هواداران خودی جشن بگیرند.
البته که کسب این سه امتیاز از نان شب هم برای سپیدرود واجب تر است. آن‌ها اختلافی ۵ امتیازی با نفت مسجدسلیمان در جدول دارند و شاگردان مرزبان این هفته در اصفهان مقابل سپاهان بازی می‌کنند. دیداری سخت که کسب امتیاز از آن دشوار است و سرخ های رشتی در صورت برد می توانند فاصله را با نفت کم کنند و امیدوار به بازی رو در رو با آنها باشند.
سپیدرود در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و نفت مسجدسلیمان هم با ۱۸ امتیاز چهاردهم است و مسابقات حساس پیش رو می‌تواند تیم حاضر در لیگ نوزدهم را مشخص کند. با این تفاوت که نفت اکثر مسابقاتش با تیم های مدعی و بالانشین را انجام داده اما سپیدرود هنوز دو مسابقه مهم با استقلال و تراکتورسازی در برنامه دارد.

 

شرح گل:

سپیدرود ۰-۱ پیکان: شوت ماهان رحمانی پس از برخورد به مدافعان سپیدرود زیر پای سعید واسعی افتاد شوت او هم برگشت داده شد تا توپ ریباندی را این بار فراز امام علی وارد دروازه کوروش ملکی کند.
سپیدرود ۰-۲ پیکان: ضربه ی کرنری را که مهدی مومنی ارسال کرد در یک رفت و برگشت که با خروج اشتباه کوروش ملکی و بی تفاوتی مدافعان سپیدرود همراه بود توپ زیر پای آرمان قاسمی افتاد تا او با یک شوت دقیق تیمش را صاحب دومین گل کند.

 

سپیدرود ۱-۲ پیکان: ضربه ی ایستگاهی مهدوی را میلاد شیخی سلیمانی با ضربه سر به زیبایی به گل نخست سپیدرود تبدیل کرد.
سپیدرود ۲-۲ پیکان: شوت محمد بلبلی به دست حجت حق وردی برخورد کرد تا داور اعلام ضربه پنالتی کند و ضربه ی پنالتی را محمد غلامی به مانند بازی با پرسپولیس پشت توپ قرار گرفت اما این بار به زیبایی وارد دروازه پیکان کرد.

 

 

اتفاقات ویژه:

۱- این مسابقه با یک دقیقه سکوت به مناسبت گرامی داشت یاد جانباختگان حادثه اخیر سیل شمال و جنوب کشور برگزار شد.
۲- حسین ابراهیمی و امیر منصوریان از تیم فوتبال سپیدرود رشت و محمد قاضی و سجاد مشکل پور از تیم فوتبال پیکان تهران به دلیل مصدومیت و شاهین ثاقبی از پیکان به سبب محرومیت این دیدار را از دست داده اند.

 

 

دقایق حساس:

دقیقه ۳: خطای میثم تهی دست را داور بدون درنگ اعلام پنالتی کرد و ضربه پنالتی را حجت حق وردی نواخت که بار نخست توپ بر خلاف جهت کوروش ملکی وارد دروازه شد اما ناظمی اعلام تکرار ضربه پنالتی کرد و توپ دوم به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه سپیدرود پیدا نکرد.
دقیقه ۳۲: پیکانی ها  توسط فراز امامعلی تا آستانه بازکردن دروازه سپیدرود پیش رفتند و این مدافعین سپیدرود بودند که توپ مهاجم سپیدرود را در آستانه ورود به دروازه برگشت داده و مانع گلزنی تیم مهمان شدند.
دقیقه ۳۳: پیگان توسط مهدی مؤمنی روی یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که توپ هافبک طراحی پیکان بافاصله اندک به بیرون رفت.
دقیقه ۴۲: ضربه ایستگاهی عیسی آل کثیر را کوروش ملکی به سختی و با دو ضرب راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴۶: ضربه سر میثم فردوسی از روی سانتر محمد سلمان علیزاده که در شرایطی ایده آل برای به ثمر رساندن گل تساوی بدست آمده بود از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۵۳: پیکان وسط آل‌کثیر می‌توانستد به گل دست پیدا کنند، ضربه مهاجم پیکان با مهار گلر سپیدرود مواجه شد و داور مسابقه در ادامه این توپ را آفساید اعلام کرد.
دقیقه ۶۷: محمد بلبلی در حالی که قلب خط دفاعی پیکان را شکافته بود روی خط هجده قدم سرنگون شد تا ضربه ایستگاهی را میلاد قربانزاده با بی دقتی راهی آسمان سازد.

پیکان سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌ها در هفته سی و پنجم لیگ برتر مهمان استون ویلا بودند. نیمه اول با برتری ۲-۰ شاگردان اونای امری به پایان رسید اما در ۴۵ دقیقه دوم چلسی به بازی برگشت و هر دو گل را جبران کرد.

ویدئو: 331248

بازی با حملات استون ویلا آغاز شد. در دقیقه ۴ روی پای مک‌گین به مقابل دروازه، توپ به پای کوکوریا خورد و وارد دروازه چلسی شد.

در ادامه بازی گره خورد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. در دقیقه ۱۹ چلسی توسط جکسون به گل رسید اما داور آن را به دلیل آفساید رد کرد.

در نیمه‌ای که بدون موقعیت در جریان بود، جکسون در ادامه یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما ضربه سر او در دقیقه ۳۴ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد ضربه خطرناک واتکینز را پتروویچ به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه ۴۲ مورگان راجرز با شوتی زیبا به گوشه دروازه پتروویچ، گل دوم را به ثمر رساند تا دو تیم با نتیجه ۲-۰ به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم هم پایاپای و بدون موقعیت در میانه میدان دنبال شد. بالاخره در دقیقه ۶۲ قفل دروازه استون ویلا باز شد. در شلوغی محوطه جریمه و روی اشتباه داگلاس لوییز، مدوئکه در مقابل دروازه با یک ضربه زیبا به گوشه سمت چپ، اختلاف را به یک گل رساند.

در دقیقه ۷۳ لئون بیلی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی به توپ رسید اما ضربه او را پتروویچ به خوبی دفع کرد.

در دقیقه ۸۱ بالاخره بازی به تساوی رسید. شوت فوق‌العاده کانر گالاگر از پشت محوطه به کنج دروازه استون ویلا رفت و بازی ۲-۲ شد.

در حدود ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی نتیجه بازی تغییر نکرد. در وقت‌های اضافه چلسی توسط دیساسی به گل سوم رسید اما گل به دلیل خطای بادیاشیل که پاس گل را داده بود، رد شد.

با تساوی امشب، استون ویلا در رتبه چهارم به امتیاز ۶۷ رسید و چلسی هم با این یک امتیاز ۴۸ امتیازی شد و در رتبه نهم جدول جای گرفت.

دیگر خبرها

  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • لورکوزن 2-2 اشتوتگارت: تیم آلونسو بباز نیست!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!