Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:55:19 GMT

قطبی: بازی مقابل تیم صدر و ته جدولی برای ما فرقی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۵۷۰۱

قطبی: بازی مقابل تیم صدر و ته جدولی برای ما فرقی ندارد

به گزارش ایرنا، افشین قطبی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های فولاد خوزستان و ماشین سازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین بازی تیمش را پس از قبول سرمربیگری تیم فولاد در تبریز مقابل تراکتورسازی با کسب پیروزی شروع کرده، افزود: سعی داریم خودمان را از میانه جدول جدا کرده و به رده های بالای جدول صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: در بازی قبلی که در شهر تبریز انجام دادیم شاگردانم بازی استثنایی از خودشان به نمایش گذاشتند و با تمرینات منظم و جدی تر، تیم از بحران خارج شده است.
قطبی با اشاره به بازی خوب تیمش مقابل پرسپولیس یادآور شد: از 4 بازی که انجام دادیم 10 امتیاز کسب کردیم که قابل قبول است اما در ادامه راه تا هفته بیست و یکم لیگ برتر نتوانستیم روند رو به رشد خودمان را تکرار کنیم و مغلوب شدیم و در بازی آخر در مصاف با تیم سپاهان به نتیجه تساوی دست یافتیم.
وی اضافه کرد: با توجه به شرایط جدول که تیم ها فاصله نزدیکی با هم دارند با سعی و تلاش می توانیم خودمان را به رده های سوم و چهارم جدول نزدیک کنیم.
وی گفت: در بازی مقابل ماشین سازان تبریز شیمبو بازیکن خارجی تیم را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.
قطبی با بیان اینکه تیم ماشین سازی در انتقال توپ از خط دفاعی به خط حمله سرعت زیادی دارد گفت: به این دلیل فردا مقابل تیم ماشین سازان تبریز بازی سختی را خواهیم داشت ولی این را باید بگویم که ما هم تیم خوبی داریم و می دانیم مقابل چه تیمی بازی می کنیم و با توجه به آنالیزی که از این تیم داشتیم برای برد به تبریز آمده ایم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید در این مدت که از فوتبال ایران دور بودید بازی های لیگ برتر و فوتبال ایران را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: با توجه به حمایت هایی که در این مدت از تیم ملی ایران شده بازیکنان از لحاظ فنی، حرفه ای تر شده اند و فوتبال قابل قبولی را از خودشان به نمایش می گذارند و به جرات می گویم که چیزی از بازیکنان اسپانیایی و اروپایی کم ندارند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان با 26 امتیاز که در جایگاه هفتمی جدول لیگ برتر قرار دارد فردا جمعه از ساعت 17 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز مهمان تیم ماشین سازی 25 امتیازی خواهد بود.
3077/9853
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بازی بازی های لیگ پرسپولیس تیم ملی ایران فوتبال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901796

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند