Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:22:28 GMT

هفت هزار واحد صنفی در لرستان بازرسی شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۵۸۴۶

هفت هزار واحد صنفی در لرستان بازرسی شد

خرم آباد -ایرنا- مدیرکل استاندارد لرستان گفت:در سال گذشته هفت هزار و 115 واحد صنفی و عرضه و توزیع کالا در لرستان بازرسی شد.

مرضیه قنبریان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در راستای بررسی کیفیت محصولات تولیدی 210 مورد نمونه برداری از مراکز عرضه و توزیع کالا در سطح استان انجام شده است.
وی اظهار داشت: در این بازرسی ها که با هدف کنترل کیفیت کالاهای دارای نشان استاندارد و ناامن کردن بازار برای عرضه کنندگان محصولات و خدمات فاقد کیفیت انجام می شود، بازرسان استاندارد به صورت مستمر به واحدهای صنفی مراجعه و کالاهای فاقد علامت استاندارد را جمع آوری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنبراین ادامه داد: اگر محصول نمونه برداری شده در نتایج آزمون با استاندارد های ملی مربوطه مغایرت داشته باشد،به میزان امتیازات منفی اخذ شده،نسبت به تعلیق و یا ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده واحد تولیدی اقدام خواهد شد.
/6060/7274

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندارد بازرسي لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان