Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا در مصاحبه با سیمای مرکز گلستان به آخرین وضعیت شهرستان آق قلا اشاره کرد و گفت: علی رغم تمام تلاش‌ها و گذشت ۸ روز از حادثه سیلاب هنوز منازل مسکونی  دربرخی از نقاط شهر مانند حکیم آباد، عیدگاه و کل آباد و زمین شهری، تخلیه آب به کندی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:هم اکنون ۱۲ روستا در زیر آب هستند و شرایط در آنجا سخت است.
ضمیر افزود: به دلیل بارش‌های شب گذشته وافزایش میزان آب در گرگانرود و همچنین لایروبی نکردن و وضعیت توپوگرافی دهانه خروجی این رود سبب کندی تخلیه آب از شهر شده است.

وی در خصوص بازسازی منازل شهری و روستایی گفت: ستاد بازسازی منازل تشکیل شد و کسانی که منازل آن‌ها خسارت دیده است می‌تواننداز تسهیلات احداثی برای منازل روستایی و شهری به ترتیب مبلغ ۱۰ و ۱۲ میلیون تومانی استفاده کنند.

انتهای پیام /گ   تخلیه آب درشهرستان آق قلا به کندی صورت می گیرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • ۱۳۰ مورد تخلیه آب از منازل و امدادرسانی به ۱۴۰ خودرو و ۲۴۰ خانوار متاثر از شرایط جوی اخیر
  • تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • آبگرفتگی اماکن مسکونی در خوی/ امکانات شهرداری بسیج شد
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • سیل و آبگرفتگی در اهواز / ورود آب به برخی منازل / قطع برق
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد