Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل پزشکی قانونی استان هرمزگان از افزایش ۲۶ درصدی مصدومان حوادث رانندگی در استان هرمزگان خبر داد. دکتر سید جواد میرهادی مدیر کل پزشکی قانونی استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارداشت: در ۱۱ ماهه سال ۱۳۹۷ سه هزارو ۶۶۸ نفر به دلیل صدمات ناشی از تصادفات به ادارات پزشکی قانونی استان هرمزگان مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ که تعداد مراجعین تصادفات رانندگی دو هزار و ۵۶۹ نفر بوده است، افزایش ۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی را نشان می‌دهد.

به گفته دکتر میرهادی از مجموع مراجعین تصادفات رانندگی از ابتدای سال ۱۳۹۷، دوهزار و ۳۴۵ نفر مرد و ۹۹۶ نفر زن بوده اند.

سید جواد میرهادی یادآور شد: این در حالی است که در مدت مشابه سال ۱۳۹۶، یک هزارو ۹۷۹ نفر از مراجعین مربوط به تصادفات رانندگی به ادارات پزشکی قانونی استان مرد و ۶۶۰ نفر زن بودند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر آمار مصدومین مربوط به دی ماه سال ۱۳۹۷ است که طی آن آمار مصدومان تصادفات رانندگی با ۷۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۶ به ۳۵۱ مورد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان هرمزگان در ادامه به ارائه آمار فوتی‌ها دراین مدت پرداخت و گفت: در ۱۱، ۴۱۸ نفر به دلیل فوت ناشی از تصادفات به اداره پزشکی قانونی استان هرمزگان ارجاع شده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ که ۳۹۰ بوده است، ۷ درصد رشد داشته است، از این تعداد ۳۴۵ نفر مرد و ۷۳ نفر زن بودند.

میرهادی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از افزایش آمار جانباختگان غرق شدگی در استان ساحلی هرمزگان خبر داد.

وی اظهارداشت: متأسفانه از ابتدای سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۴ نفر بر اثر غرق شدگی در استان هرمزگان جان خود را از دست داده اند.

به گفته مدیر کل پزشکی قانونی استان هرمزگان، از این تعداد ۲۰ نفر مرد و ۴ نفر زن می‌باشند.

براساس آمار، از ۲۴ نفر غرق شده ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان هرمزگان، ۲۰ نفر مربوط به شهرستان بندرعباس، سه نفر مربوط به شهرستان قشم و یک نفر از آن‌ها مربوط به شهرستان بستک است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته