Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ فارس و خوزستان و سیمان تامین، با توجه به وجود کارخانه سیمان فیروزآباد در یکی از محورهای پرتردد و حادثه خیز استان فارس، از سوی شرکت سیمان فارس نو که از شرکت های زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین وابسته به شستا است، تدابیری فوری اتخاذ شد.

این شرکت همزمان در اولین ساعات بارندگی (دوشنبه) با هماهنگی کامل صورت گرفته با مسوولین محلی، پلیس راهور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص خدمات، پذیرایی و ماشین آلات سنگین و لودرهاى امدادرسانی شرکت فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اطلاع رسانی و هماهنگی های لازم در جهت اسکان مسافرین نوروزی حاضر در این محور مواصلاتی با امدادرسانی های گروهی و مردمی در مناطق همجوار کارخانه انجام شده است. 

شرکت سیمان فارس نیز با توجه به استقرار درنزدیک محل وقوع سیل در شهر شیراز از نخستین دقایق بروز این حادثه با همه توان و تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شرکت در آماده باش کامل بوده است.اکیپهای امدادی با تجهیزات کامل شامل لودر ،کامیون و خودروهای کشنده و وسایل ارتباطی از ساعات اولیه روز گذشته به حالت آماده باش در آمده و تاکنون مشغول عملیات امداد رسانی و نجات اتومبیل های گرفتار در سیلاب هستند.

اکیپ امدادی سیمان فارس از صبح امروز با همکاری شهرداری شیراز ، مسیر کمربندی جنوب غرب شیراز از ناحیه بلوار ایمان جنوبی که دچار آب گرفتگی شدید بود را بازگشایی و با هدایت سیلاب به گود خاکی ، مسیر حرکت ازجنوب غرب به سمت جاده بوشهر را بازگشایی کرد.

همچنین پیرو تشکیل ستاد بحران در شهرستان دورود از روز گذشته تمامی ماشین الات و رانندگان شرکت سیمان دورود به حالت اماده باش در امده و صبح امروز با اعلام نماینده ستاد بحران لودر، بیل مکانیکی، مینی لودر و بولدوزر شرکت به نقاط مشخص شده اعزام شده اند.

براساس این گزارش شرکتهای سیمانی خوزستان، بهبهان، صوفیان، ارومیه، خزر، قاین، غرب، بجنورد، شاهرود، آبیک، سفید نی ریز، زنجان، ساوه و خاش با همه امکانات آماده کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیل شمال غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم شهرستان‌های اقیلد، خرامه و شیراز از یک شرکت کارآفرین بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اصل پول و همچنین دستمزد کارشان را مطالبه دارند.
از دی ماه پارسال این شرکت با مشکل مواجه شد و بجای طلب بن خرید کالا گرفته اند.
مال باختگان از یک میلیون تا یک میلیارد تومان طلب دارند، اما مدیران این شرکت دست مردم را در حنا گذاشته اند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما این مشکل مردم را از مسئولان دادگستری استان پیگیری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 دادستان اقلید گفت: برای مدیران شرکت امید سرحد پرونده قضایی تشکیل شده است.
انصاری افزود: مدیران این شرکت بیش از ۵ هزار طلبکار دارند و در حال شناسایی اموالشان هستیم.
حجت الاسلام موسوی رییس کل دادگستری فارس با بیان اینکه از مدیران شرکت برای جلوگیری از خروجشان از کشور وثیقه سنگین گرفته شده است گفت: به همه مالباختگان اطمینان خاطر می‌دهم، دستگاه قضا تا حصول نتیجه پی گیر حقوقشان است.
۷ سال پیش دو خانم در شهرستان اقلید با عنوان کار در خانه شرکتی را تاسیس می‌کنند و با دریافت پول از مردم برای تولید صنایع دستی به آنها مواد خام می‌دادند و پس از تولید با دو برابر قیمت از آنها می‌خریدند.
پارسال این شرکت نتوانست پول محصولات تولید شده را پرداخت کند.

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد