Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:41:43 GMT

فیلم پرواز ماهی ها به جشنواره هوستن آمریکا راه یافت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۶۲۸۲

فیلم پرواز ماهی ها به جشنواره هوستن آمریکا راه یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، این جشنواره به عنوان یکی از مهمترین و قدیمی ترین جشنواره فیلم‌های مستقل جهان میزبان فیلم کوتاه ایرانی است.
پرواز ماهی‌ها ساخته محمد توریوریان به نمایندگی از ایران در این رویداد حضور دارد.
این فیلم داستان معلم جدید روستایی را روایت می‌کند که متوجه می‌شود یکی از دانش‌آموزان که تنها دختر کلاس است و حرف نمی‌زند و جای سوختگی با سیگار روی دستش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آکو زندکریمی نویسنده، یحیی زاهدی پور فیلمبردار، سوران فهیم تدوین‌گر و صداگذار و ارسطو مفاخری صدابرداراز عوامل تولید این فیلم کوتاه هستند.
کوروش شاهونه، فردین قادری، شیما ملایی، اکرم درویشی نیز بازیگران این فیلم هستند و تهیه کنندگی آن نیز بر عهده محمد توریوریان و انجمن سینمای جوانان کردستان است.
پنجاه و دومین جشنواره جهانی فیلم «هوستن» آمریکا 5 تا 14 آوریل در ایالت تگزاس برگزار می‌شود.
7349 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهان دانش آموزان معلم آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • فیلمی که گدار یک روز قبل از مرگ خودخواسته کامل کرد
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند