Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رهبر سوره در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح نوروزی هلال احمر استان اظهار داشت: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۵۱ نفر به پست‌های ایمنی و سلامت به همراه، ۵۵۵ نفر به خیمه نماز، ۷۵۴ نفر ایستگاه سلامت، ۷۵۱ نفر دوستدار کودک و ۹۰ نفربر سحاب مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۳۵۹ نفر به کمپین بهرفت در این روز پیوستند افزود: دو هزار و ۹۶۳ عدد نقشه، دوهزار و ۷۵۵ عدد بروشور و دو هزار و ۳۲۳ عدد اقلام آموزشی و انگیزشی بین مسافران توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول ۱۳ روز اجرای طرح نوروزی شش مورد گزارش حادثه جاده‌ای گزارش شده است عنوان کرد: در این حوادث ۱۲ نفر حادثه دیده و هشت نفر مصدوم شدند همچنین هشت نفر از حادثه دیدگان به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۱۶۱ نیروی عملیاتی، ۲۹ دستگاه آمبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه کمک دارد و یک فروند بالگرد هوایی وجود داشت.

رهبر سوره از بهره‌مندی بیش از سه هزار کودک از خدمات فضای دوستدار کودک در آذربایجان غربی خبر داد افزود: ۳۲ پست ایمنی و سلامت در سطح استان آذربایجان غربی آمادگی استقبال از کودکان و ارائه خدمات ایمنی و سلامت به آنها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، تصریح کرد: سهمیه فضای دوستدار کودک در آذربایجان غربی از سوی معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان تنها چهار پست مصوب شده بود، ولی با توجه به رغبت و شور و اشتیاق اعضای جوانان استان از همان ابتدای آغاز طرح ملی ایمنی و سلامت ۳۲ فضای دوستدار کودک بصورت مصوب و داوطلبانه در حال فعالیت و ارائه خدمات به مسافران هستند.

کد خبر 4577594

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات هلال احمر مسافران نوروزی طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی گفت: عصر جمعه در جاده مهاباد به سردشت غرق‌شدن کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان به هلال‌احمر گزارش شد.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آنها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌‌وجو فرد غرق‌شده دیگری هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!