Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@06:02:11 GMT

۱۱ کشته در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سومالی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۶۶۸۶

۱۱ کشته در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سومالی

نهادهای امنیتی سومالی از کشته شدن یازده نفر بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در مرکز پایتخت این کشور خبر دادند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۵ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های سومالی، بر اثر انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی یک هتل و رستوران در مرکز موگادیشو پایتخت سومالی 11 تن کشته و 16 نفر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ادن عبدالقادر" یک مسئول امنیتی سومالی گفت: «انفجاری قوی که ظاهرا بر اثر انفجار یک خودروی حامل مواد منفجره است به وقوع پیوست و بر اثر آن شماری کشته و زخمی شدند».

از سوی دیگر "محمد حسین" یک مسئول امنیتی دیگر به خبرگزاری رویترز گفت که بر اثر این انفجار این رستوران تخریب شد و شمار زیادی که داخل و بیرون از این رستوران بودند کشته شدند.

آفریقا| حمله آمریکا به سومالی و کشته شدن 60 عنصر گروه الشبابآفریقا|15 کشته در پی انفجارهای انتحاری در سومالی3 کشته براثر انفجار در پایتخت سومالی

خبرگزاری فرانسه نیز به نقل از یک منبع بیمارستانی گفت که بر اثر این انفجار 11 تن کشته و دهها تن زخمی شدند.

گفتنی است که پایتخت سومالی شنبه گذشته نیز شاهد یک انفجار بود که توسط عناصر گروه "الشباب" 16 تن کشته شدند.

سومالی از سال 1991 میلادی تاکنون صحنه درگیری شدید بین گروه شبه نظامی الشباب و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل تحت حمایت غرب است و تاکنون صدها نفر در پی حملات گروه الشباب کشته و یا زخمی شده‌اند.‎ 

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور سومالی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور سومالی کشور سومالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی شامگاه یکشنبه در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی “رستم-یاسوج” داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است که در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم فوت و سه نفر دیگر نیز مجروح و روانه بیمارستان شدند.

وی علت تصادف را تجاوز به چپ خودرو پژو اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد