Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس‌راه نشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۱ تا ۱۲ بامداد روز گذشته به دلیل بارش شدید برف مسدود شده بود که هم‌اکنون راه باز شده و تردد برقرار است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش با اشاره به اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم به حرم، اظهار داشت: از ساعاتی پیش بارش شدید برف در محور هراز در محدوده آبعلی باعث انسداد محور شده بود اما هم‌اکنون با تلاش عوامل پلیس‌راه و راهداران محور بازگشایی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر در محور حاضر هستیم و بارش‌ها نیز قطع‌شده است اما به دلیل انسداد یک‌ساعته محور هراز، بار ترافیکی افزایش پیداکرده و خودروهایی که در این محور حاضر بودند با کندی در حال تخلیه محور هستند.

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: بارش شدید برف در محدوده پیست آبعلی و امامزاده هاشم باعث این انسداد شده بود که هم‌اکنون محور باز و تردد در جریان است.

سلیمانی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور فیروزکوه نیز برقرار است و بارش‌ها در حوزه استان تهران مشکلی به وجود نیاورده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر رفت‌وآمد در تمام محورهای شرق استان تهران برقرار است و در حوزه و استان تهران ترافیک و گره ترافیکی وجود ندارد و بارندگی‌ها نیز قطع‌شده است.

جانشین فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: هم‌وطنان در شرایط آب و هوایی این‌گونه، از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و به سفر خود را به زمان دیگری و یا روشنایی روز موکول کنند تا سفری ایمن را برای خود و دیگر هم‌وطنان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس راه جاده هراز بارش شدید برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن این محور از بالای طویر مرزن آباد به سمت تهران و کرج خبر داد.

سرگرد محمد احمدی امروز_شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محور کندوان سنگین و پرحجم است، اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی فراجا و پلیس راه مازندران در این محور دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تردد روان از منطقه طویر کندوان به سمت تهران و کرج یک‌طرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این اعمال محدودیت ترافیکی تا کاهش حجم بار ترافیکی و با توجه به بازگشت مسافران ادامه دارد.

وی گفت: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تا به نکات ایمنی چون فاصله طولی، توجه کافی به جلو و جوانب رعایت کنند تا سفری بی‌خطری را بگذرانند.

کد خبر 750541

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محور هراز یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد