Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@18:45:29 GMT

یک شب اقامت در کرمانشاه چقدر هزینه دارد؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۷۲۲۲

یک شب اقامت در کرمانشاه چقدر هزینه دارد؟

خبرگزاری میزان- اقامت در یکی از هتل های 4 ستاره کرمانشاه برای هر فرد شبی 300 هزار تومان هزینه دارد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، سفر به استان کرمانشاه در ایام بهار بسیار جذاب و هیجان انگیز است بخصوص با هوای سرد و خنکی که در این ایام در این منطقه حاکم است، اما مساله دیگری که در این میان مطرح می شود میزان هزینه ای است که باید برای یک شب اقامت در کرمانشاه در نظر گرفت و امروز خبرگزاری میزان قصد دارد به این موضوع بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هزینه هتل های کرمانشاه

جدول زیر به بررسی قیمت هتل های مختلف کرمانشاه برای اقامت هر نفر پرداخته است:

بررسی مسیرهای منتهی به کرمانشاه

برای رسیدن به شهر کرمانشاه با عبور از همدان و با وسیله شخصی خود باید چیزی حدود چهار ساعت و چهل دقیقه در راه باشید و مسافتی حدود پانصد کیلومتر را طی نمایید.

و اگر بخواهیم با گشت و گذاری کوتاه از مبدا تهران به کرمانشاه سفر کنیم و از شهر‌های قم و همدان بگذریم باید چیزی حدود پنج ساعت و چهل و شش دقیقه در راه باشیم و پانصد و شصت و هشت کیلومتر مسیر را طی کنیم.

و در نهایت اگر بخواهیم سفری از تهران به سنندج و در نهایت کرمانشاه داشته باشیم باید ششصد و بیست و یک کیلومتر مسیر را در شش ساعت و سیزده طی نماییم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سفر به کرمانشاه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در پیچ و خم شورای شهر
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی