Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر آداب دیدوبازدیدهای عید را به درستی رعایت و اجرا کنیم، علاوه بر آموزش غیرمستقیم این آداب به فرزندان و سایر اطرافیان، نوروز را برای خود، فرزندان، اقوام و آشنایان به خاطره خوبی تبدیل می‌کنیم.

از این رو صفحه مجازی ریحانه وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، که دیدگاه‌ها رهبر معظم انقلاب درباره‌ی مسائل زن، خانواده و سبک زندگی را از دریچه فضای مجازی انعکاس می‌دهد با انتشار پستی تحت عنوان «نه به موبایل در عید دیدنی» راهکارهای مهمانداری بدون موبایل و اینترنت را شرح داد و نوشت:

تلویزیون را خاموش کنید
هنگامی که مهمان دارید، تلویزیون را خاموش کنید و همه توجه‌تان به مهمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نکته به خصوص برای دید و بازدید عید که معمولا کوتاه‌تر از سایر مهمانی‌هاست، بهتر است رعایت شود.

با تلفن همراه خود مشغول نشوید
برای چند دقیقه از تلفن همراه خود استفاده نکنید. اینکه مهمان در خانه‌تان نشسته باشد و شما مدام مشغول تلفن همراه‌تان باشید، کمی دور از ادب و احترام است.

رمز مودم اینترنت خانه از وسایل پذیرایی محسوب نمی‌شود
نیازی نیست به همه مهمانان عید، به محض ورود به خانه‌تان، رمز مودم اینترنت را تقدیم کنید. این کار شما به هیچ وجه نشانه احترام گذاشتن شما به مهمان نیست.

فیلم، عکس و اخبار فضای مجازی را به مهمانان نشان ندهید
در دید و بازدید کوتاه عید، از نشان دادن تصاویر و فیلم‌های جنجالی در فضای مجازی به یکدیگر خودداری کنید. همچنین نیازی نیست از اخبار داغ و جنجالی فضای مجازی با مهمان‌تان صحبت کنید. مهمان شما برای اینکه جویای حال و احوال شما و خانواده‌تان شود، اکنون در منزل شما حضور دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریحانه مهمان رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • گول خوردیم؛ این تصویر ترانه علیدوستی فیک از آب درآمد
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد