Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا میرحسینی مدیر رادیو ورزش درباره برنامه‌های شبکه در ایام نوروز به خبرنگار مهر بیان کرد: غیر از برنامه‌هایی که به صورت روتین تدارک دیده‌ایم و با هدف پاسخگویی به نیازهای رادیو ورزش طراحی شده است برنامه‌هایی هم برای مسابقات ورزشی داریم.

وی ادامه داد: ما چهار مسابقه مهم ورزشی داریم که سه مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود همچنین بازی شهرآورد در ۱۰ فروردین برگزار می‌شود و آن را هم پوشش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ویژه‌برنامه «هوادار» را داریم که چند ساعت قبل از مسابقه به ورزشگاه می‌روند و ان شاءالله برنامه ویژه ای را از ورزشگاه روی آنتن می‌برند.

میرحسینی درباره تولید برنامه‌های موردنیاز خانم‌ها هم بیان کرد: یکی از رویکردهای ما پاسخ به نیازهای مخاطبان خانم است چون معتقد هستیم با نگاهی که به سبک زندگی داریم باید مخاطب خانم شبکه ورزش افزایش یابد بنابراین برنامه‌های جدیدی مثل «بانوی قهرمان» و چند برنامه دیگر را در شبکه تولید می‌کنیم.

وی افزود: بعد از تعطیلات نوروز نیز برنامه جدیدی را با نام فعلی «خانه مهر» برای صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ تدارک دیده‌ایم که با رویکرد ورزشی و با محوریت زنان و خانواده روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو ورزش درباره گزارشگری مسابقات ورزشی مرتبط با زنان نیز تصریح کرد: یکی از حوزه‌ها برای پاسخگویی به نیاز زنان بحث مسابقات ورزشی است که ما تاکنون بسکتبال بانوان، کشتی کلاسیک بانوان، هندبال بانوان و والیبال بانوان را پوشش داده‌ایم و در آینده نزدیک مسابقات دو و میدانی و مسابقات شنا را هم اضافه خواهیم کرد که توسط خانم‌ها پوشش و گزارشگری خواهد شد.

وی در پایان درباره تربیت گزارشگران زن با توجه به مسابقات ورزشی بانوان عنوان کرد: بخشی از این گزارشگران را از بدنه خود این رشته‌ها انتخاب کرده و آموزش داده‌ایم و بخشی هم از دوستان خود رادیو که توانمند هستند آموزش داده می‌شوند و به همین نحو در حال تکمیل گزارشگران هستیم.

کد خبر 4569768 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ورزش رادیو ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...

دریافت 22 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یک اقدام جالب یک بازیگر با گذاشتن یک دوربین مخفی می خواهد آزمایش اجتماعی را انجام دهد که در آن رفتار مردم نسبت به تغییر پوشش و حجابش را ثبت می کند.

در این ویدیو از گرفتن شماره برای خریدهای بعدی تا عینک پیشنهادی برای همسر به خانم فروشنده را شاهد هستید.

کد خبر 847598 منبع: مهر برچسب‌ها بهداشت روانی خبر مهم زنان - حجاب دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش