Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@06:07:35 GMT

حمله مرگبار سگ هاسکی به پسر خردسال

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۷۴۶۸

حمله مرگبار سگ هاسکی به پسر خردسال

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه مرگبار یک پسر ۴ ساله در نزدیک شدن به نرده‌های فلزی اطراف یک خانه حادثه‌ای وحشتناک برای او رقم زد. هنگامی که دست این کودک خردسال در پایین دیوار فلزی گیر کرد ناگهان یگ سگ هاسکی به او حمله‌ور شد و  یکی از دست‌های این کودک را درید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق وحشتناک روز شنبه و در منطقه گلایتون واقع در ایالت اوتای آمریکا رخ داد.

در این حادثه سگ هاسکی دست این کودک به همراه حدود ۲ تا ۳ اینچ از بازوی او را پاره کرد. پدر کودک که با دیدن این صحنه وحشتناک بسیار سراسیمه شده بود تلاش کرد تا مانع خونریزی دست پسرش شود. او بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس گرفت. دقایقی بعد یک هلیکوپتر اورژانس این پسر خردسال را برای انجام عمل جراحی فوری به یک بیمارستان در شهر سالت لیک منتقل کرد. بنا بر گفته پزشکان اورژانس احتمال زنده ماندن این کودک زیاد است.

این در حالی بود که پزشکان اورژانس موفق به پیدا کردن دست کودک نشدند و احتمال می‌رود که سگ هاسکی بعد از پاره کردن دست آن را خورده باشد. عوامل اورژانس و پرسنل کنترل حیوانات منطقه سعی کردند با گرفتن سگ دست کودک را برای عمل پیوند بازیابند، اما بنا بر گفته جراحان حتی در صورت بازیابی دست کودک پیوند آن میسر نبود.

این سگ هاسکی به مدت ۱۰ روز به قرنطینه منتقل شد. هنوز مشخص نیست که آیا این سگ در فهرست سگ‌های پرخطر هاسکی قرار دارد. بنا بر گفته یکی از مقامات کنترل حیوانات محلی او طی ۳۰ سال گذشته هرگز با چنین موردی که یک فرد دچار آسیب جدی در اثر گاز گرفتن یک سگ شود مواجه نشده بود. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در مورد این حادثه وحشتناک ادامه دارد.

 گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا صاحب این سگ تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

انتهای پیام/

سگ هاسکی دست کودک خردسال را درید!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا وحشتناک ترین ها حوادث حمله حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک ریزش قبر در هنگام خاکسپاری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 گروهی در حال دفن یک مرده در یک مقبره زیرزمینی بودند که قبر ریزش کرد و شماری از دفن کنندگان، دفن شدند. این لحظات وحشتناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • ببینید | تصاویری از ریزش وحشتناک و مرگبار بزرگراهی در چین
  • لحظه وحشتناک ریزش قبر در هنگام خاکسپاری
  • (ویدئو) سلفی و سقوط وحشتناک با پاراموتور!
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • سیل وحشتناک خودروهای میلیاردی عربستانی‌ها را له کرد | فیلم