Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رزیتا علیپور، عضو تیم ملی کاراته بانوان درباره رویدادهای مختلف ورزشی در سال 97 در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: در سال 97 بازی های مهم آسیایی، جاکارتا و جهانی را پشت سر گذاشتیم. در این رویدادهای مختلف ورزشی بخشی از آن برایم تلخ و بخشی هم شیرین بود. 

وی ادامه داد: همه تمرکزم حضور در مسابقات مختلف جهانی است که با کسب امتیازات بتوانم به سهمیه المپیک برسم و امیدوارم با کسب مدال خوش رنگ در رویدادهای مختلف ورزشی دل مردم کشورم را شاد کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور با اشاره به اینکه مهمترین خواسته من از خودم در سال 98 رسیدن به سهمیه المپیک است، افزود: رشته ورزشی کاراته در سال آینده، سال پر تلاشی را پیش رو خواهد داشت. همه تلاش خود را به کار می برم تا در این مسابقات به عنوان های خوبی برسم و با کسب سهمیه المپیک که افتخار بزرگی است بتوانم حضور موفقی در المپیک توکیو داشته باشم.

وی ادامه داد: تیم ملی کاراته بانوان پتانسیل کسب سهمیه را دارند و می توانند با همه توان نتایج خوبی در رقابت های مختلف کسب کنند. امیدوارم سال آینده با مدال هایی که به‌دست می آورم دل مردم ایران را شاد کنم. برای همه کاراته کاهای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

علیپور با تاکید بر اینکه خوشبختانه شرایط اردوها رضایت بخش است، تمرینات بدنسازی و کاراته را به خوبی پشت سرگذاشتیم تا به امید خدا بتوانیم با آمادگی خوبی در رقابت ها حضور داشته باشیم، بیان کرد: با توجه به المپیکی شدن کاراته، انگیزه همه بازیکنان بالا رفته، اکثر کشورها برنامه‌ریزی بلند مدتی را در دستور کار خود قرار داده اند تا بتوانند نه تنها در جاکارتا بلکه در المپیک 2020 نتیجه خوبی کسب کنند.  تیم ملی بانوان از این قاعده مستثنی نیست، تمام تلاش ما در اکثر مسابقات کسب بهترین نتیجه است، در این مدت هم اردوهای تیم پیگیری می شود و امیدوارم هر چهار نماینده ای که قرار است در جاکارتا روی تاتامی برویم با دست پر برگردیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم از فرصت های‌مان نهایت استفاده را ببریم و بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. شرایط تمرینی بسیار خوب برگزار شد و مربیان و بازیکنان تلاش خود را کردند. امیدوارم حاصل این تلاشِ دسته جمعی بسیار خوب باشد. همه ملی پوشان از تمرینات راضی هستند و به آمادگیِ که مدنظر کادر فنی و خود ملی پوشان بود بسیار نزدیک شدیم. حجاب اعتقاد قلبی من است و حفظ آن برایم مهمتر از رنگ مدالم خواهد بود و افتخار می کنم با این پوشش در مسابقات برون مرزی شرکت می کنم. سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی برای مردم کشورم باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک کاراته رزیتا علیپور نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد

به گزارش همشهری آنلاین اکبر کارگرجم درباره تساوی استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی جذابیتی نداشت و آنقدر خسته کننده بود که تلویزیون را خاموش کردم. امیدوارم کمی سبک بازی را تغییر دهند، زیرا با این وضعیت ما کارمان در هفته‌های آینده سخت خواهد شد.

وی در این رابطه افزود: نکونام مربی باتجربه‌ای است و زمانی هم که به عنوان بازیکن در زمین حضور داشت تیم رو به جلو بازی می‌کرد؛ از او می‌خواهم که تیمش را هجومی‌تر کند. البته که نکونام در برخی نقاط بازیکن کم دارد و برخی از بازیکنان یا مصدوم هستند یا محروم. بازی خوبی مقابل تراکتور به نمایش نگذاشتیم و شانس آوردیم که هنوز در صدر هستیم.

*بی‌جهت از تراکتور غول ساختیم و محتاط بازی کردیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: محمدی در این دیدار خیلی خوب کار کرد و حیف شد که شوت او به تیرک خورد و در چند صحنه دیگر نیز تأثیر خوبی گذاشت. ماشاریپوف خرید خوبی است و به خوبی میانه میدان را مدیریت می‌کند و بازی‌گردانی خوبی دارد، اما حیف که مکمل ندارد. به خالدآبادی تبریک می‌گویم در اولین بازی خود نمایش خوبی برجای گذاشت و هواداران هم از حضور او لذت بردند. او شاید فعلاً در حد و اندازه‌های دروازه‌بان‌های بزرگ نباشد، اما از پس این بازی به خوبی برآمد. حسینی به ناحق محروم شد و امیدوارم که بعد از محرومیت کیفیت خودش را حفظ کند.

کارگرجم در این خصوص تصریح کرد: به نظرم تراکتوری‌ها هم به این نتیجه راضی بودند و بازی را در همان میانه میدان نگه می‌داشتند. کار سختی در تبریز نداشتیم و با احترام به تیم تراکتور آن‌ها حریف قدری برای ما نبودند. ما بی‌جهت از آن‌ها غول ساختیم و محتاط بازی کردیم، البته که تراکتور هم با تغییر و تحولاتی که به تازگی در کادر تیمش داشته روزهای خوبی در پیش خواهند داشت.

*نتایج هفته قبل باید برای استقلال درس عبرت شود

وی در رابطه با دیدار آینده استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم خوبی است و شرایط لیگ در بالای جدول حساس پیش می‌رود. خداراشکر با تساوی پرسپولیس اتفاقی در صدر جدول نیفتاد، اما باید برای ما درس عبرت شود تا به این سادگی امتیاز از دست ندهیم. ذوب‌آهن در ۲ بازی اخیرش نتایج خوبی نداشته و در بازی گذشته نیز شکست خورد و این بازی هم در ورزشگاه آزادی خواهد بود و باید با تمام قوا به استقبال ذوب‌آهن برویم. اکنون که در صدر هستیم زحمت زیادی کشیده شده و زمان زیادی است که در صدر قرار گرفتیم و حیف است که آن را از دست بدهیم. امیدوارم با شکست ذوب آهن یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

*استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره برکناری مسیر و مسیر قهرمانی تا پایان فصل، خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به پرسپولیس بازی‌های راحت‌تری دارد و اگر به خوبی آنالیز کنند و برنامه‌ریزی درستی داشته باشند قطعاً می‌توانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم و قهرمان شویم. دلیل برکناری خطیر هرچه که هست امیدوارم به صلاح تیم باشد و کسانی که در آینده استقلال را مدیریت می‌کنند به فکر منافع باشگاه باشند و برای سرافرازی استقلال قدم بردارند. از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنیم که در روزهای سخت همراه استقلال بودند و از آن‌ها می‌خواهم که در ادامه هم تیم را حمایت کنند تا به هدفمان برسیم.

کد خبر 849078 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود