Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@16:03:22 GMT

میوه‌ای که با بازی درخشان علی نصیریان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۷۵۱۷

میوه‌ای که با بازی درخشان علی نصیریان ممنوع شد

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- مجموعه تلویزیونی "میوه ممنوعه" در دوران پخش خود توانست با بازی درخشان علی نصیریان و هانیه توسلی مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، مجموعه تلویزیونی "میوه ممنوعه" در دوران پخش خود توانست با بازی درخشان علی نصیریان و هانیه توسلی مخاطبان زیادی را پای تلویزیون بنشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه بخشی از این مجموعه خاطره انگیز را خواهید دید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال تلویزیونی میوه ممنوعه نوروز با تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!

حسین پورحمیدی در ضربات پنالتی مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشت.

طرفداری | حسین پورحمیدی، دروازه‌بان تراکتور، در یک شب پرفراز و نشیب، ابتدا با عملکرد ضعیف خود در برابر ذوب‌آهن و نساجی، مورد انتقادات شدید هواداران قرار گرفت و اشک‌های او در رختکن گواه عمق این بحران بود.

اما در ضربات پنالتی بازی با ذوب‌آهن، ورق به طور کامل برگشت و پورحمیدی با نمایشی درخشان، دو پنالتی را مهار کرد و نقش کلیدی در صعود تراکتور به مرحله بعد ایفا کرد.

این عملکرد رستگاری‌گونه، بار دیگر اعتماد هواداران را به پورحمیدی جلب کرد و اشک‌های او این بار به اشک‌های شادی تبدیل شد.

پورحمیدی که پیش از این به عنوان یک پنالتی‌گیر قهار شناخته نمی‌شد، در این دیدار گویی طلسم‌شکنی کرد و با واکنش‌های تماشایی خود، دروازه تراکتور را نجات داد. مهار دو پنالتی و برخورد یک پنالتی دیگر به تیرک دروازه، شاهکار او در این بازی بود.

عملکرد درخشان پورحمیدی در ضربات پنالتی، نه‌تنها تراکتور را از حذف نجات داد، بلکه او را به عنوان یک قهرمان در نزد هواداران تبدیل کرد.

شعارهای تمجیدآمیز هواداران در پایان بازی، نشان‌دهنده این بود که پورحمیدی بار دیگر اعتماد آنها را به دست آورده است.

حالا نوبت پورحمیدی است که از این فرصت دوباره به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با تداوم عملکردهای درخشان خود، جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اول تراکتور تثبیت کند.

این کابوس و رستگاری در یک شب، می‌تواند نقطه عطفی در دوران حرفه ای پورحمیدی باشد و او را به دروازه‌بانی تبدیل کند که در لحظات حساس، یار و یاور تیمش باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • آماری از مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست