Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - وزير سابق اطلاعات گفت: ايجاد نارضايتي عمومي يکي از راهبردهاي دشمن براي براندازي نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام « حيدر مصلحي» شامگاه پنجشنبه در يادواره شهداي نراق در مسجد جامع اين شهر افزود: استکبار جهاني با هزينه هاي گزاف به دنبال توقف موفقيت هاي انقلاب اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: عزت و امنيت امروز کشور مرهون خون حدود 200 هزار شهيد دفاع مقدس و ايثار شهداي مدافع حرم است.
وزير سابق اطلاعات گفت: جاودانگي شهدا از جمله خصوصياتي است که در قرآن کريم نيز به آن اشاره شده است.
وي اضافه کرد: يکي از راهبردهاي دشمن، القاي اطلاعات نادرست و دگرگوني در سيستم محاسباتي مردم است تا حاکميت و نظام دچار دوگانگي شود و اين نقشه شوم در واقع جنگ رواني است که براي تحقق آن برنامه ريزي بسياري شده است.
حجت الاسلام مصلحي ادامه داد: ايجاد فضايي 2 قطبي در کشور بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب امري ناپسند است و نبايد اجازه داد تا چنين فضايي در کشور شکل گيرد.
وي با اشاره حرکت ميليوني اربعين ادامه داد: حرکت سيل عظيم 25 ميليوني دوستداران اهل بيت (ع) در روز اربعين پس از گذشت هزاران سال از قيام اباعبدالله الحسين نشان از جاودانگي قيام عاشوراست.
وزير سابق اطلاعات گفت: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب، قدرت آمريکا رو به افول است چرا که اين نظريه مبناي کارشناسي دارد و خود آمريکايي ها نيز به اين امر اعتراف دارند.
وي عنوان کرد: استکبار جهاني با صرف هزينه هاي گزاف در پي تضعيف موفقيت هاي انقلاب اسلامي است و اين دسيسه ها با درايت نيروهاي انقلابي و حرکت در مسير ولايت فقيه خنثي مي شود.
وزير سابق اطلاعات افزود: گفت: شهدا اجازه نخواهند داد تا دشمنان در اهداف شوم خود موفق شوند.
مصلحي افزود: دشمنان در جنگ اقتصادي درصدد تضعيف روحيه نيروي هاي ارزشي هستند و با هوشمندي بايد در مقابل اين دسيسه ايستاد.
شهر نراق 80 شهيد دفاع مقدس و يک شهيد مدافع حرم تقديم انقلاب اسلامي کرده است.
3075
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • نقشه‌برداری از ذخایر میگو در خلیج فارس با اطلاعات ماهواره‌ای
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران