Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست مدیریت بحران بهزیستی به ریاست رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و با حضور روسای بهزیستی شهرستان تابعه برگزار شد و بخشنامه اجرایی این جلسه به شرح ذیل برای مدیران و مراکز غیردولتی تحت نظارت قابل اجرا است .

رضوان مدنی گفت : باید توجه داشت که در مدیریت بحران اولین اصل حفظ آرامش و توجه به تمام جوانب امور تحت مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : اطلاع رسانی به موقع و درست و عدم دخالت در اموری که به دستگاه مربوطه ارتباطی ندارد نشان از مسلط بودن مدیریت بحران به شرایط است.

رضوان مدنی افزود : در حال حاضر مدیریت مراکز شبانه روزی تحت نظارت بسیار حائز اهمیت است، در استان کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌ها و دیگر مراکز نیز در شهر کرمانشاه متمرکز هستند باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود : همچنین مرکز نگهداری بیماران روانی ورمنجه به دلیل دور بودن از شهر و قرارگیری در دامنه کوه باید مورد بازدید قرار گیرد و مسئولان این مرکز هشدار‌های لازم را دریافت کنند.

رضوان مدنی گفت : در صورتی که سلامت آب آشامیدنی به دلیل سیلاب دچار مشکل شود مراکز باید آب مورد نیاز را به صورت بسته‌بندی تهیه کنند که از همه گیری بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت : نکته حائز اهمیت دیگر خانواده‌های مددجویان تحت پوشش در مناطق آسیب پذیر خصوصا شهرستان‌های زلزله زده هستند که در این میان معلولانی که به مراقبت‌های دارویی و توانپزشکی نیاز دارند بیشتر مورد توجه باشند.

رضوان مدنی افزود : هشدار‌های لازم به مراکز نگهداری و درمانی تحت نظارت سریعا اعلام شود.

وی افزود : روسای شهرستان‌ها مکلف به توجه بیشتر به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق آسیب خیز و سرکشی از وضعیت آن‌ها هستند.

 

 

انتهای پیام/د

بخشنامه اجرایی جلسه به شرح ذیل برای مدیران و مراکز غیردولتی تحت نظارت قابل اجرا است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور

تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت : به منظور حفظ بهداشت و سلامت عمومی شهروندان، این اداره اقدام به تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عمده تهیه و توزیع فرآورده‌های خام دامی اعم از سردخانه ها، مراکز بسته بندی، قصابی ها، رستوران ها، کشتارگاه‌ها و مراکز عرضه کرده است.

وی افزود: این میزان گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی به دلیل عدم انطباق با موازین بهداشتی و نداشتن هویت از ۶ واحد عمده تهیه و تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی کشف و با دستور مقام قضایی به طریق کاملا بهداشتی امحاء و از چرخه مصرف خارج شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا چهار واحد از این مراکز پلمب و صاحبان ۲ واحد متخلف دیگر نیز پس از تشکیل پرونده قضایی به اداره تعزیرات معرفی شدند.

کرمیان با قدردانی از دادستان و معاونان دادستانی، یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۴.۵ تن انواع گوشت، آلایش و فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمانشاه جمع آوری و پس از خارج شدن از چرخه مصرف معدوم و در این زمینه ۱۶ واحد تهیه و توزیع نیز پلمب شد.

وی گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود، گوشت و آلایش مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با شبکه دامپزشکی در میان بگذارند.

رییس شبکه دامپزشکی کرمانشاه تاکید کرد: شهروندان علاوه بر تهیه فرآورده‌های دامی از مراکز معتبر و مجاز، گوشت مصرفی را نیز از مراکز معتبر عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی که دارای مهر دامپزشکی و برچسبی که دارای تاریخ انقضا، تاریخ تولید، محل تولید و شرایط نگهداری بر روی لاشه است، خریداری کنند و به این موارد دقت لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان