Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی انصاریان، پیشکسوت فوتبال ایران، پس از موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری کسب کرده بود در سال 97 علاوه بر کارهای فراوانی که در عرصه‌های مختلف هنری داشت، در زمینه مجری‌گری هم توانست در سالی که پشت سر گذاشتیم توانایی‌های خود را نشان دهد. علی انصاریان البته اولین اجرای او به سال 94 باز می گردد، انصاریان در برنامه انتخاب برترین‌های لیگ مجری‌گری برنامه را برعهده داشت و همانجا یک توانایی به دیگر توانایی‌های خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاریان در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون آخرین وضعیت پرسپولیس و دربی نوروزی می‌گوید: خوشبختانه پرسپولیس به شرایط بسیار خوبی دست پیدا کرده و خیلی خوشحالم سال 97 را با صدرنشینی به پایان رساند. 

وی در ادامه اظهار داشت: دربی شرایط خاص خود را دارد و این دربی هم باز شرایطی ویژه برای خودش دارد. از طرفی اولین بازی تیم ها در سال 98 است و از سوی دیگر هم بعد از چند روز تعطیلی دو تیم با هم رویارویی می کنند و امسال پس از سال ها هر دو تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. به نظر من پرسپولیس با توجه به هماهنگی خوبی که پیدا کرده و با توجه به برد بازی آخر برای این بازی شرایط روحی و روانی خوبی دارد و می تواند با برد در این دیدار خود را آماده بازی حساس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا کند. البته در دربی همواره تیمی که بتواند تمرکز بالاتری داشته باشد برنده خواهد بود. مطمئنم دربی دیدنی خواهیم دید و من امیدوارم یک بازی زیبا و پرگل را شاهد باشیم.

از این مجری پرسیدیم در سال 98 چه کاری انجام خواهد داد و برنامه‌اش برای این سال چیست؟ انصاریان در پاسخ اظهار داشت: همانگونه که اطلاع دارید ما امسال از روز اول عید مسابقه تلویزیونی منچ را که با اجرای بنده و دوست خوبم آقای عباس مهین رنجبر که از شبکه پنج در حال پخش است داریم. این مسابقه برای اولین بار، برگرفته از بازی سنتی و ایرانی منچ است اما در فضایی کاملا متفاوت و پر از نشاط و هیجان و با ترکیبی از قوانین منچ و بازی‌های محلی و ورزشی برگزار می‌شود. کارهای دیگری هم هست که باید نهایی شود و بعد در مورد آن صحبت می کنم. به هر حال از اقبال مردم نسبت به این برنامه خوشحالم و امیدوارم در ادامه هم این مسابقه مورد قبول مخاطبین واقع شود و مردم از دیدن این برنامه لذت ببرند.

انصاریان درباره بهترین و تلخ‌ترین خاطره فوتبالی سال 97 نیز تصریح کرد: سال 1397 یک خاطره تلخ داشت و آن هم باخت به ژاپن و حذف از آسیا بود و بهترین خاطره نیز نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا بود، البته آنها استحقاق قهرمانی را داشتند و امیدوارم امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند.

از مدافع اسبق پرسپولیس خواستیم از عید یک خاطره شیرین بگوید و اینکه بهترین عیدی‌اش را از چه کسی گرفته و چه بوده است؟ او در این‌باره عنوان کرد: قشنگ‌ترین خاطره نوروزی مربوط می‌شود به دوران کودکی که حال و هوای خاصی داشت و پوشیدن لباس نو شور و ذوق کودکی و عیدی گرفتن از بزرگترها. در مورد عیدی هم پولی که به عنوان عیدی از پدر و مادرم می‌گرفتم بهترین عیدی برای من بود.

انصاریان در پایان گفت: من هم سال نو را از طرف خودم به تمام هموطنانم در هر جایی که هستند تبریک می‌گویم. امیدوارم امسال سالی سرشار از سلامت برای همه مردم ایران باشد و آرزویم این است که هیچکس استرسی نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس علی انصاریان نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس