Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:29:54 GMT

سانحه رانندگی در دشتستان 12 مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۸۰۳۹

سانحه رانندگی در دشتستان 12 مصدوم برجای گذاشت

بوشهر-ایرنا- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: تصادف دو دستگاه پراید و یک دستگاه پیکان در محور روستای طلحه - امامزاده شاه پسرمرد در شهرستان دشتستان 12 مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ جابر پاپری روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این حادثه سه سرنشین خودروها به علت کوهستانی بودن مسیر دسترسی به بیمارستان با بالگرد به مرکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: 9 سرنشین دیگر خودروها مصدومیت آنها جزیی و بصورت سرپایی مداوا شدند.
پاپری ادامه داد: دلیل وقوع این سانحه در دست بررسی است.
معاون ارشد سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در این تصادف پنج دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس ۱۱۵ برای انتقال مصدومان خدمت‌رسانی کردند.
علیرضا پورشمس افزود: سه مصدوم توسط بالگرد اورژانس ۱۱۵ بوشهر با تیم پروازی حبیب شنبدی و خدارحم نوید کیا به بیمارستان سلمان فارسی و بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر منتقل و ۹ نفر مصدوم دیگر توسط آمبولانس‌های زمینی به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدند.
7212/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سانحه رانندگي جاده بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان