Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت نیکولاس تاگلیافیکو دفاع چپ آژاکس، در مورد آینده این بازیکن صحبت هایی را مطرح کرد.

طرفداری - نیکولاس تاگلیافیکو مدافع چپ آژاکس، در طی هفته گذشته در خبر ها حضور داشته و به تیم های لیگ برتری و همچنین دو غول اسپانیایی اتلتیکو مادرید و رئال مادرید لینک شده است. هنوز آینده فیلیپه لوئیس و مارسلو در این دو تیم اسپانیایی با توجه به عملکردشان، در هاله ای از ابهام قرار دارد و این در حالی است که آرسنال نیز همین مشکل را با ناچو مونرئال دارد و تاتنهام نیز می تواند نیم نگاهی به جایگزینی بن دیویس یا دنی رز، داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوش آرژانتینی از زمان حضور در آژاکس، در فرم خوبی قرار داشته و به این تیم هلندی در راه رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و عبور از سد رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، کمک کرده است. 

به گزارش FourFourTwo، بر خلاف صحبت های مطرح شده، هنوز سه سال از قرارداد این ملی پوش آرژانتینی با غول هلندی باقی مانده است. با این حال اما، ریکاردو اشلیپر ایجنت تاگلیافیکو اعلام کرده که موکلش پیشنهاد قرارداد بهبود یافته را رد کرده است و به دنبال انتقال به تیمی بزرگ تر در این تابستان خواهد بود. اشلیپر در گفت و گو با Muy Independiente Radio، اعلام کرد:

آژاکس پیشنهادی را ارائه کرد اما این پیشنهاد پذیرفته نشد به دلیل این که زمان مناسبی برای یک جهش فرا رسیده است. بگذارید ببینیم چه اتفاقی در بازار پیش خواهد آمد. 

اشلیپر به سوال در مورد این که قیمت تاگلیافیکو در تابستان چقدر خواهد بود، این گونه پاسخ داد:

هیچ صحبتی با آژاکس در مورد اعداد و ارقام انجام نشده است، اما آن ها مبلغ قابل توجهی را درخواست خواهند کرد. من فکر می کنم این مبلغ، بالای 20 میلیون یورو خواهد بود. 

بر طبق گزارشات، در صورتی که مبلغ انتقال این بازیکن بیشتر از 5 میلیون یورو باشد، 15 درصد از هزینه های انتقال، به ایندیپندنته باشگاه سابق تاگلیافیکو خواهد رسید. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است

آودیووا که شاعر و نویسنده هشت عنوان کتاب درباره انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است، این سخنان را در مسکو بیان کرد.

این بانوی روس که در سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعنوان همسر یکی از دیپلمات‌های اتحاد جماهیر شوروی سابق در تهران، مقیم ایران بود، معتقد است: ایران یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کشور‌ها است که از فرهنگ معنوی خاص خود برخوردار است.

وی که سابقه تدریس زبان روسی در تهران را در کارنامه دارد، اظهار داشت: من مدت طولانی در ایران کار کردم، هم در زمان قبل و هم در زمان بعد از انقلاب، از طرفی شاهد جنگ ایران و عراق بودم؛ بنابراین می‌توانم بگویم که ایران در این سال‌های اخیر جهش‌های چشمگیری در توسعه خود برداشته است که دستآورد‌های رهبر عالی‌قدر و مردم زحمتکش و سختکوش ایران است.

این شاعر روس خاطرنشان کرد: فرهنگ باستان ایران برخوردار از گنجینه فرهنگ شعر، معماری و هنر است که برای بسیاری از کشور‌ها دست نیافتنی است.

آودیووا با اشاره به همگرایی ایران و روسیه برای مقابله با ساختار ناعادلانه مدیریت جهانی گفت: در شرایط کنونی، باید مناسبات ایران و روسیه را گسترش دهیم، آن هم در شرایطی که کشور‌های ما از دیدگاه‌ها و مواضع مشترک برخوردار هستند.

این صاحب نظر روس اظهار داشت: ایران و روسیه، ریشه‌های فرهنگی و روحی مشترک دارند. مردم دو کشور تا حد زیادی سختکوش و تلاشگر هستند و عزم راسخ دارند که کشورهایشان را به بالاترین سطح ارتقا دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳