Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:33:44 GMT

توزیع ۵۰ هزار لیتر آب معدنی در شهرهای سیل زده خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۸۶۰۱

توزیع ۵۰ هزار لیتر آب معدنی در شهرهای سیل زده خوزستان

صادق حقیقی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نشت سیلاب از سیل بندها و ورود آب به داخل شبکه فاضلاب شهرها موجب افزایش شدید بار ایستگاه‌های پمپاژ و شبکه فاضلاب و کارکرد مستمر و بدون وقفه پمپ‌ها و در نتیجه خرابی و سوختن برخی پمپ‌ها و همچنین باعث تخریب و ریزش بعضی خطوط فرسوده قدیمی شده است.

وی با اشاره به آماده باش بودن تمام پرسنل آبفای خوزستان و روند توزیع آب و دفع فاضلاب در تمامی شهرها به صورت مستمر گفت: با وجود مشکلات پیش آمده در اثر بارندگی‌های شدید و بروز سیلاب در برخی از شهرها به یاری خداوند متعال و با انجام اقداماتی از قبیل ایمن سازی و جلوگیری از ورود سیلاب و آب‌های سطحی به داخل تأسیسات آب و فاضلاب، تجهیز آبگیرها و تابلوهای برق و دیزل ژنراتورها روند توزیع آب و دفع فاضلاب در تمامی شهرها به صورت مستمر و بدون وقفه ادامه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خوزستان به دفع فاضلاب بین دو تا پنج برابر مقدار عادی اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به دفع سریع‌تر آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌ها و ورود محسوس و نامحسوس سیلاب به داخل شهر، عملیات پمپاژ ترکیب فاضلاب شهری و آب‌های سطحی از ایستگاه‌های پمپاژ دفع فاضلاب در شهرهای مختلف استان بین دو تا پنج برابر مقدار عادی در حال انجام بوده و با اجرا و جابجایی خطوط لوله خروجی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب از قطع پمپاژ فاضلاب و برگشت آب رودخانه‌های طغیانی به داخل ایستگاه‌ها جلوگیری شده است.

حقیقی با اشاره به توزیع آب در شهرها و روستاهای استان خوزستان خبر داد: به منظور تأمین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود ۵۰ هزار لیتر آب معدنی بسته بندی توزیع و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده اند، انجام و این امر همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4577684

منبع: مهر

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار