Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@04:29:37 GMT

انجام دو عملیات اورژانس هوایی در البرز

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۸۷۱۴

مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز امروز در گفت و گو با فارس گفت: تصادف در محور کرج چالوس دو عملیات متوالی اورژانس هوایی البرز را رقم زد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: در شرایطی که از ساعت 14 روز پنجشنبه، 8 فروردین ماه تردد در محور کرج چالوس یکطرفه شده بود تصادف بین دو خودرو پراید و پژو 206 با شش مصدوم به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول بیان کرد: این حادثه ساعت 15:26 رخ داد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که با هدف انتقال سریع مصدومین و حفظ ظرفیت ناوگان زمینی اورژانس در این محور، هماهنگی لازم صورت گرفته و اورژانس هوایی نیز فعال شد.

بابایی اظهار کرد: 6 مصدوم این حادثه که سه نفر خانم و سه نفر آقا بودند ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس های اعزامی به منطقه ری زمین منتقل شده و در دو پرواز متوالی در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی شهید مدنی و امام حسین (ع) منتقل شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی شادی نیا گفت:به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی در محور صوفیان _شبستر پایگاه‌های اورژانس شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تایید کردند و چهار مصدوم را تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • انجام ۵ عملیات پلیسی در استان سمنان/ طرح امنیت محله محور اجرا شد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF