Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مجیدی با اشاره به اینکه برنامه های مساجد مرکز و جنوب تهران در سال ۹۸ بر مبنای بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خواهد بود، گفت: از برخی از ائمه جماعات ناحیه شهید نواب صفوی خواسته شده است تا بر این اساس برنامه ریزی کنند.

حجت الاسلام «مهران مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و  کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکرد و برنامه های مساجد ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال ۹۸ گفت: با توجه به قرار گرفتن در گام دوم انقلاب اسلامی، رویکرد و برنامه های این ناحیه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: به همین جهت از ارکان مدیریتی ناحیه، کارشناسان و ائمه جماعات تراز مساجد خواسته شده است که تصمیمات و برنامه های سال ۹۸ را بر این اساس و مبنا برنامه ریزی کنند.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد آموزش ائمه جماعات را به عنوان یکی دیگر از رویکردهای این ناحیه در سال جدید دانست و اظهار کرد: آموزش تخصی ائمه جماعات مساجد سال گذشته در شهرستان دماوند برگزار شد، امسال بناداریم، دوره تکمیلی این برنامه آموزشی را در دستور کار قرار دهیم، ضمن اینکه در زمینه مسایل فرهنگی برنامه ای که مورد توجه قرار خواهیم داد، این است که مدارس اطراف مساجد را احصاء کنیم و  طرح پیوند مسجد و مدرسه را پررنگ تر از گذشته مورد اهتمام ویژه قرار دهیم.

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل بارندگی و سیلاب خسارت سیل مسافران نوروزی شیراز کمک به سیل زدگان خبرگزاری شبستان خسارت سیلاب دولت سیلاب مسجد طراز اسلامی مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته

به گزارش همشهری آنلاین، محمد شاهین خواه شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

او افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات می‌کنند.

شهردار ناحیه سه منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی و تا دقایقی دیگر بازگشایی می شود.

کد خبر 849104 برچسب‌ها سيل بزرگراه تهران

دیگر خبرها

  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟