Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:01:45 GMT

افشای خیانت ۱۲ ساله جورج بوش پدر به همسرش

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۹۳۲۳

افشای خیانت ۱۲ ساله جورج بوش پدر به همسرش

باربارا بوش همسر جورج هربرت واکر بوش رئیس جمهور اسبق آمریکا در خاطرات خود فاش کرده بود که همسرش به مدت ۱۲ سال با زن دیگری ارتباط داشته است که این موضوع باعث افسردگی شدید و تلاش او برای خودکشی شده بود. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی میل، باربارا بوش که سال گذشته در سن 92 سالگی از دنیا رفت، در گفتگو با نویسنده کتابی درباره زندگی شخصی اش فاش کرده بود که به دلیل خیانت همسرش در دهه های 1970 و 80 میلادی، دچار افسردگی شدیدی شده بود که او را وادار به خودکشی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کتاب جدید سوزان پیج که بر اساس خاطرات باربارا بوش تنظیم شده است، نوشته شده است که جورج بوش پدر که چهل و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده بود، به مدت 12 سال با خانمی به نام جنیفر فیتزجرالد رابطه داشته است.

ارتباط خارج از ازدواج جورج بوش و فیتزجرالد که در سال 1973 آغاز شده بود، موجب افسردگی باربارا بوش شده بود.

یکی از همخانه های فیتزجرالد که در خانه ای ساحلی در ایالات مریلند با او زندگی می کرد، فاش کرده است که جورج بوش دست کم هفته ای یک بار به آن جا مراجعه می کرده است.

یکی از اعضای لابی های سیاسی نیز اعلام کرد که در سال 1984 از یکی از سفرای آمریکا خواسته شده بود تا کلبه ای خصوصی را برای جورج بوش و  فیتزجرالد طی سفری رسمی به ژنو سوئیس فراهم کند.

به گفته نویسنده کتاب، معشوقه جورج بوش به طرز فوق العاده ای زیبا نبود، بلکه تنها زنی عشوه گر و نگران بود که کاملا بر روی جورج بوش تمرکز کرده بود.

بوش پدر مُرد+زندگی‌نامه

انتهای پیام/

R42340/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ

 ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، زن جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از مرگ شوهرش خبر داد. گزارش این حادثه از سوی مأموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان به بازپرس محسن اختیاری اعلام شد.

به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل، حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست.

 او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه، به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

او ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هر چه به تلفن همراهش زنگ زدم جواب نداد. با نگرانی راهی پشت بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال، راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن