Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیاء رضایی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: موسسه خیریه عترت بوتراب با چند سال فعالیت در استان تاکنون یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کرده است.

وی اظهار کرد: موسسه عترت بوتراب علاوه بر خدمات گوناگونی که به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌دهد ماهیانه به هر یک از این ایتام ۵۰ هزار تومان وجه نقد نیز پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات این موسسه اشاره کرد و افزود: در سال ۹۵ تعداد ۳۰۳ زوج مددجوی این نهاد با حمایت‌های موسسه بوتراب به خانه بخت رفتند و در این مدت نیز بیش از ۳۰۰ نفر از دانش آموزان موردحمایت موسسه از برنامه اردو‌های زیارتی خارج از استان بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآورشد: درزمینهٔ صله ارحام نیز تاکنون در دیدار با خانواده‌های موردحمایت و سرکشی از آنان هزار و ۹۹۸ بسته حمایتی به ارزش حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تحویل خانواده‌های زیرپوشش موسسه بوتراب شده است.

رضایی ادامه داد: درزمینهٔ‌های تحصیلی نیز ۱۱۳ نفر دانش‌آموز و دانشجو زیرپوشش طرح بورسیه شایستگی این موسسه هستند که ماهیانه بین ۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان به هر یک از این افراد پرداخت می‌شود و ۹۰۰ دانش‌آموز نیز از طریق طرح گنج موردحمایت‌های تحصیلی موسسه بوتراب بوده و ۳۱۰ مربی به‌صورت افتخاری به این دانش آموزان خدمات و مشاوره‌های تحصیلی ارائه می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه در سال‌های گذشته ۳۴۵ قلم لوازم‌خانگی و کالای موردنیاز خانواده‌های تحت پوشش این موسسه به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به آنان تحویل‌شده است بیان کرد: در این مدت ۵۹۲ سبد کالای حمایتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تحویل این خانواده‌ها شده است.

رضایی عنوان کرد: با توافقی که بین دولت، کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب صورت گرفته است سال آینده مشکل مسکن همه خانواده‌هایی که تحت پوشش مشترک کمیته امداد و موسسه عترت بوتراب هستند برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ د

کمک موسسه بوتراب به نیازمندان ایلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان