Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:59:50 GMT

سیلاب وتوفان به250خانوار عشایری شوشتر خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۴۹۹۲۲

سیلاب وتوفان به250خانوار عشایری شوشتر خسارت وارد کرد

جمشید رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: عشایر این شهرستان بیشتر در چادر سکونت دارند و در مواقع بارندگی شدید و توفان دچار آسیب و خسارت می شوند.
وی با بیان اینکه کارشناسان این اداره در حال برآورد خسارت وارده به این خانوارهای عشایری هستند گفت: باران به محل چادرها ،دام ، مواد غذایی خانوار و خوارک دام این عشایر خسارت زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره امور عشایر شهرستان شوشتر ادامه داد:کارشناسان این اداره به همراه کارشناسان جمعیت هلال احمر به صورت میدانی از کانون های عشایری شوشتر دیدن کرده و تلاش می شود تا خسارت وارده به این عشایر با کمک مسئولان محلی و استانی جبران شود.
بارندگی از دوشنبه هفته جاری تا سه شنبه به طور پراکنده در شوشتر ادامه داشت که در این مدت 37میلیمتر باران در این شهرستان ثبت شد.
از ابتدای سال آبی(اول مهر) تاکنون حدود 400میلیمتر باران در شوشتر باریده است.
در شهرستان شوشتر حدود 2هزار و500 خانوار عشایری با 120هزار راس دام زندگی می کنند که حدود 700 خانوار آنها در شهرک های مختلف ساکن شده اند.
شهرستان شوشتر دارای سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه است که مرکز آن در 89 کیلومتری شمال اهواز قرار دارد.
7159/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جمعیت هلال احمر مواد غذایی خسارت عشایری شوشتر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به کوچ زودهنگام عشایر به استان گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر عشایری که تازه وارد استان شده بودند دچار مشکلات معیشتی شدند.
محمودی ابا اشاره به اینکه این عشایر در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و لردگان  هستند افزود: پیگیری های  لازم برای جبران خسارت وارد شده به این عشایر در حال انجام است.
وی گفت: زمان تقویم کوچ  عشایر به استان با توجه به هماهنگی‌ها انجام شده و مناسب بودن وضعیت چرای دام در خوزستان ۲۵ اردیبهشت است و عشایر از کوچ زودتر از موعد پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی خسارت

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به زیرساخت‌های مناطق عشایری
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام