Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی جواهری گفت:تربیت بدنی آستان قدس رضوی و باشگاه پدیده شهر خودرو طی طرحی با عنوان «مهر امام» با جمع‌آوری کمک‌های نقدی جامعه ورزش و عموم مردم به یاری هموطنان مناطق سیل‌زده می‎شتابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی اکبر هاشمی جواهری» با اشاره به اینکه تحت عنایات حضرت ثامن الحجج(ع) مردم مشهد از امنیت و آسایش برخوردارند و این مسئولیت ما را برای کمک به هموطنان سیل‌زده در اقصی نقاط کشور افزون کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

، گفت:با توجه به این شرایط و به نام حضرت رضا(ع) بر آن شدیم تا مأمنی برای جمع‌آوری کمک‌های اهالی ورزش و همه مردم‌نیک اندیش باشیم، لذا در آستانه برگزاری بازی تیم پدیده شهر خودرو با پارس جنوبی جم، طی رایزنی با متولیان باشگاه پدیده و استقبال آن‌ها وارد میدان شدیم.

 

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی بیان کرد: قرار شد تا در نخستین گام ۳۵ میلیون تومان از سوی این باشگاه به این طرح کمک شود و موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی هم عواید در اختیار قرار دادن ورزشگاه را فعلا به مبلغ ۷۰ میلیون تومان در اختیار این امر خداپسندانه بگذارد.

 

هاشمی جواهری عنوان کرد: در جریان بازی این دو تیم که جمعه ۹ فروردین از ساعت ۱۷ در ورزشگاه امام رضا(ع) به صورت رایگان برگزار می شود، با اعلام این طرح به تماشاچیان در ورزشگاه امام رضا(ع) از آنها برای مشارکت در این طرح به عنوان «هر تماشاچی، یک حامی» دعوت خواهیم کرد.

 

وی ابراز کرد: در جریان اجرای این طرح شماری از اصحاب رسانه هم به جمع ما پیوستند تا به سهم خود نقشی را در این امر خیر ایفا کنند تا این حرکت بزرگ در فضای امن و شفاف اتفاق بیفتد و طی روزهای آینده گزارش کیفیت جمع‌آوری و توزیع این کمک‎ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

هاشمی جواهری اظهار کرد: بعد از جمع‎آوری کمک‎ها و بازگشت آرامش به مناطق آسیب‎دیده، با جمعی از قهرمانان و نامداران ورزش کشور و مسئولان آستان قدس رضوی در این مناطق حاضر می‌شویم و به توزیع کمک ها اقدام خواهیم کرد.

 

وی همچنین اعلام کرد: هموطنان و باشگاه‎های ورزشی می‎توانند کمک‎های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۲۰۱۸۷۵۹۱۶۷۸۴۶۳۵۱ نزد بانک انصار و یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۳۲۷۰۳۲۹ به نام تربیت بدنی آستان قدس رضوی واریز و در این حرکت خداپسندانه مشارکت کنند.

 

مدیرعامل موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ابراز امیدواری کرد که این حرکت شروعی باشد برای مشارکت و نزدیکی هر چه بیشتر اصحاب ورزش با مردم و مسایل جامعه تا هم در شرایط بحرانی و مشکلات و هم امور خیر و خداپسندانه زیر سایه امام رئوف رضا(ع) به یاری همنوعان خود بشتابیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب مسافران نوروزی خسارت سیلاب سیلاب شیراز خبرگزاری شبستان دولت سیل گلستان کمک رسانی به سیل زدگان خانواده سیل زده مناطق سیل زده آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۴۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدحسین رمضانی گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش با شرکت ۹ هزار و ۴۲۵ داوطلب امروز در رشته‌های مشاوره، دبیر تربیت بدنی، دبیر سبک زندگی و مربی امور تربیتی در ۲۹ حوزه در گیلان برگزار شد.

وی از برنامه جذب ۵۶۲ نفر در این ۴ رشته از سوی آموزش و پرورش خبر داد و افزود: با اعلام نتایج، قرار است ۳۷ نفر در رشته مشاوره، ۱۳۳ نفر به عنوان دبیر تربیت بدنی، ۱۲۷ نفر در رشته سبک زندگی و ۲۶۵ داوطلب هم در امور تربیتی استخدام شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: پذیرفته شدگان مهر ۱۴۰۳ ، کار خود را در مدارس استان آغاز خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مربیان و معلمان امور پرورشی و تربیتی در گیلان
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟
  • هر روز چقدر باید بنشینیم، بخوابیم، بایستیم و ورزش کنیم؟ علم پاسخ می دهد
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • فضای مدارس استان قزوین فرسوده است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد