Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:32:57 GMT

گلستان| ۴۵۵ واحدمسکونی در رامیان و آزادشهر تخریب شد

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۰۰۷۴

گلستان| ۴۵۵ واحدمسکونی در رامیان و آزادشهر تخریب شد

رئیس  بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: ۴۵۵ منزل مسکونی روستایی بر اثر بارش‌های اخیر در این دو شهرستان خسارت دید و به طور کامل تخریب شد. ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر، مرتضی احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تاکنون از 45 روستای شهرستان‌های آزادشهر و رامیان یکهزار و 58 واحد مسکونی ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 455 واحدمسکونی در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان براثر سیلاب، رانش زمین و طوفان اخیر به طور کلی تخریب شده است، گفت: امکان سکونت در این واحدها وجود ندارد و باید هرچه سریع‌تر نسبت به نوسازی آنها اقدام کرد. در همین زمینه نیز تسهیلات کم بهره و کمک‌های بلاعوض پرداخت می‌شود.

فتاح: سیل به 2 هزار واحدمسکونی مددجویان گلستان‌ خسارت وارد کرد2700 واحدمسکونی در بافت‌های ناموزون شهری گلستان نوسازی می‌شود2700 واحدمسکونی در بافت‌های فرسوده استان گلستان نوسازی می‌شود

احمدی گفت: 600 واحد دیگر نیز باید تعمیر و مقاوم‌سازی شود و برای جبران این هزینه ها به هر واحدمسکونی مبلغ 40 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و ده میلیون تومان نیز به‌صورت بلاعوض در صورت تخریب و ساخت منزل مقاوم پرداخت خواهدشد.

وی ادامه داد: 12 تیم از دوم فروردین تاکنون در روستاهای این دو شهرستان حضور دارند و در حال ارزیابی خسارت‌ها هستند.

احمدی خاطرنشان کرد: در سیل و طوفان اخیر منازل مسکونی که غیرمقاوم بودند، بیشترین آسیب را متحمل شدند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اهالی این منطقه می گویند سال گذشته هم خسارت سیل به مسئولان اطلاع رسانی شد اما نتیجه ای نگرفتند و در اثر سیلاب های چند روز گذشته جایگاه های نگهداری دام ها خسارت دیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • خسارت سیل اخیر به عشایر کلاک بالا
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر