Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@08:54:40 GMT

تهیه‌کننده تتلو در تلویزیون چه برنامه‌ای می‌سازد؟

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۰۱۹۰

ساعت24 -برنامه «دلصدا» در دومین قسمتش میزبان رضا صادقی در تلویزیون بوده است.

برنامه «دلصدا» یک ویژه برنامه تخصصی موسیقی است که شبکه ۵ جایگزین برنامه ساعت ۲۵ کرده است. یک جُنگ با دکور شیک و اجرای کامران تفتی که خودش هم می خواند و هم اجرا می کند و هم بازیگری اما خب در همگی خیلی از آن چهره‌های شاخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنها در جدیدترین برنامه خود، به سراغ رضا صادقی رفته اند که حوالی شب عید مهمان برنامه فرمول یک هم بود. رضا صادقی که اخیرا آلبوم جدیدی منتشرکرده است.


نکته جالب درباره دلصدا اما تهیه‌کننده این برنامه است. میثم محمدحسنی برادر احسان محمدحسنی، رئیس موسسه رسانه‌ای اوج. او که البته به عنوان طراح و گرافیست وارد کار رسانه‌ای شده اما علاقه‌اش موسیقی است و می گوید دوست دارد ستاره‌های این عرصه را که خط قرمز برخی ارگان‌های رسمی هستند، جلب کند. 

خودش مردادماه به صبح نو درباره فعالیتش گفته بود:«در قرارگاه خاتم الاوصیا تصمیم بر این شد که ورودی داشته باشیم به حوزه‌های فرهنگی مثل موسیقی و بر همین اساس موسسه نصر تشکیل شد.»

موسسه نصر تهیه کننده کلیپ ویدئوی امیرتتلو برای خلیج فارس بوده که بر روی ناوچه نیروی دریایی ارتش خوانده شد. اصلا از همان زمان بود که تتلو به جریان خاص نزدیک شد و چهره‌هایی چون رسایی، ضرغامی و رائفی پور در باره اش نوشتند.

میثم محمدحسنی درباره جذب تتلو در همان مصاحبه صبح نو اینچنین گفته بود: «اشتباه بزرگی سر قضیه امیرتتلو رخ داد و من به عنوان کسی که واسطه این اتفاق بودم واقعاً ناراحتم. من همان موقع مخالف این موضوع بودم و به نوعی اجبار به این حرکت شدم. امیر تتلو درباره انرژی هسته‌ای و یک موضوع دیگر کاری ساخته بود و سفارش ما نبود. حتی پولی هم به او ندادیم و فقط برایش کلیپ ساختیم. ترانه انرژی هسته‌ای و شهدایی را که خوانده بود تصویری کردیم. انرژی هسته‌ای را روی ناو ارتش ساختیم. البته بعداً دوستان زیرش زدند و گفتند ما قضیه را نمی‌دانستیم! مگر بدون هماهنگی می‌شود روی یک ناو کلیپ ساخت؟! اصلاً چگونه چند روز قبلش با طرف عکس یادگاری گرفتید؟! البته ما از این مسائل گذشتیم. من هنوز پای کاری که کردیم هستم.»

در روزهایی که رسانه ملی با مجریانش به تتلو برای رفتار زشت و ناپسندش در کنسرت گرجستان و توهین‌هایش می‌تازد و در آدمیت او تشکیک می‌کنند، محمدحسنی در رسانه ملی برنامه موسیقایی می سازد. در شبکه ۵ که مدیرش مدیر پیشین شبکه افق است و دلصدا هم نام کار موسیقایی قبلی او همزمان با مدیریت در نصر تی وی است!

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید