Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:07:01 GMT

محلات شهر کرمانشاه در معرض خطر سیل

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۰۲۳۲

محلات شهر کرمانشاه در معرض خطر سیل

برخی نقاط در شهر کرمانشاه به عنوان نقاط پرخطر و بحرانی در سیل شناخته و هشدارهای لازم به آن‌ها داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، طبق پیش بینی هواشناسی یک سامانه قوی از شنبه تا اواخر هفته در سطح استان مستقر است که برای یکشنبه و دوشنبه سبب بارش‌های گسترده در سطح استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً طبق اظهارات مطرح شده این سامانه با بارش‌های سیل‌آسایی همراه است و استان کرمانشاه پیک بارش‌ها را در این سامانه خواهد داشت و در این زمینه شهرستان‌های گیلانغرب به دلیل پایین دست بودن یکی از سدهای استان و شهرستان کرمانشاه در معرض خطر قرار دارند.

همچنین ستاد بحران استان کرمانشاه در این زمینه تشکیل جلسه داده و هشدارهای لازم به دستگاه‌های اجرایی استان داده شده است.

بنا بر این پیش‌بینی‌ها برخی نقاط در شهر کرمانشاه به عنوان نقاط پرخطر و بحرانی شناخته و هشدارهای لازم به آن‌ها داده شده است و در صورت نیاز تخلیه می‌شوند.

خیابان حداد عادل یکی از این محلات است که وضعیت این خیابان به عنوان بحرانی‌ترین نقطه در شهر مطرح شده است که بارها هم در مورد آن هشدار داده شده که در معرض ریزش قرار دارد، خیابانی که تکیه معاون الملک در آن قرار دارد و در صورت لزوم این خیابان در اوج بارش‌ها بسته خواهد شد.

تنگه ظفر هم به خاطر قرار داشتن در حاشیه رودخانه تنگه کنشت که در معرض طغیان قرار دارد نسبت به هوشیاری مردم هشدار داده شده است همچنین حاشیه این رودخانه از آخر مسکن می‌گذرد و برخی ساختمان‌ها در این محل به دلیل ساخته شدن در بستر رودخانه به صورت غیرمجاز باید تخلیه شوند.

رودخانه چم بشیر هم در معرض طغیان است و منازل مسکونی این رودخانه‌ها در صورت لزوم باید تخلیه شوند.

شهرک کرناچی هم که در قسمت پایین دست حاشیه رودخانه قره‌سو قرار دارد در صورت لزوم باید منازل آن تخلیه شوند.

محله چغاگلان هم که در انتهای شهرک حافظیه قرار دارد در حاشیه رودخانه قره سود است و این منطقه به دلیل پایین بودن سطح آن از رودخانه در معرض خطر قرار دارد.

شهرک ده پن هم پایین دست قسمت شمالی رودخانه قره سو است که طبق دستور استاندار کرمانشاه به منظور جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی دیواره راه‌آهن در این محله تخریب می‌شود.

همچنین منازلی که در حاشیه رودخانه آبشوران که از دل شهر می‌گذرد قرار دارند در معرض خطر قرار دارند و نیز پل ولایت (لب آب) نیز از دیگر این محلات است.

طبق دستور استاندار کرمانشاه یک پل در کمربندی غربی که مانع عبور آب می‌شد طی ۲۴ ساعت باید تخریب شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • (تصاویر) آیین بیل گردانی در نیم‌ور محلات
  • آیین بیل گردانی نیم ور محلات
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد