Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع میهمانان و گردشگران وارد شده به این شهرستان، یکهزار و 656 نفر در مهمانپذیرها، هتل، مدارس و خانه معلم اسکان داده شده اند.
وی با بیان اینکه بیشترین افراد اسکان داده شده در این شهرستان مربوط به تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش است، اظهار داشت: 44 درصد میهمانان که بالغ بر 730 نفر هستند در آموزش و پرورش و مابقی در دیگر مکان های اختصاص یافته به ستاد سفرهای نوروزی اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی اضافه کرد: از مجموع میهمانان نوروزی این شهرستان یکهزار و 200 نفر از مکان های تاریخی و فرهنگی، 31 هزار و 100 نفر از جاذبه های طبیعی و 15هزار و 900 نفر نیز از جاذبه های دست ساز از جمله آثار چوبی عثمان رحمانزاده دیدن کرده اند.
وی ادامه داد: مقبره سرداران مکری، مسجد جامع بوکان و حمامیان، حوض بزرگ و تپه قلایچی دارای بیشترین گردشگران و میهمانان نوروزی در روزهای گذشته بوده اند.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوکان گفت: پیش بینی می شود که تا پایان تعطیلات نورزی تعداد گردشگران این شهرستان به بیش از سه برابر افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، مهمترین مقاصد گردشگری بوکان شامل سد شهید کاظمی، سد خراسانه، مسجد جامع، مسجد حمامیان، مقبره شیخ احمد کور، مقبره حسن زیرک، تپه باستانی قلایچی چندین است.
بوکان که در جنوب آذربایجان غربی واقع شده دارای 92 اثر ملی و ثبت شده است.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آموزش و پرورش تعطیلات جاذبه های طبیعی صنایع دستی و گردشگری مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد

به گزارش صدای ایران از آنادولی، وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه امروز پنجشنبه طی گزارشی اعلام کرد: ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی در چهار ماهه نخست سال جاری از شهر زیبای ساحلی آنتالیا بازدید کردند.

میزان بازدید گردشگران خارجی در چهارماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۱۰ در صد افزایش داشته و این میزان به عنوان یک آغاز موفق ثبت شده است.

گردشگران آلمانی در ماه آوریل با ۲۵۹ هزار و ۷۱۷ بازدیدکننده رتبه اول را به خود اختصاص دادند و پس از آن روسیه و انگلستان در جایگاه بیشترین بازدیدکنندگان از آنتالیا قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها