Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@00:23:44 GMT

ایران مال، قطب جدید گردشگری در ایام نوروز

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۰۲۷۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاقمندان سینما، دوستداران و علاقمندان کتاب و کتابخوانی، دوستداران محیط زیست و فضاهای تفرجگاهی، به فراخور حال، با مراجعه به این مجتمع چندمنظوره تجاری، تفریحی، فرهنگی، اقامتی، خدماتی و ورزشی از این سازه تمدنی بازدید کردند.

در هفته اول تعطیلات، بیش از پنجاه هزار نفر در 12 سالن پردیس سینمایی بازار بزرگ ایران جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایران را دیدند و روزانه قریب 20 هزار نفر به هایپر استار این مجتمع چند منظوره مراجعه و اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر راه و دسترسی ایران مال از وجود هزاران پارکینگ سرپوشیده برای رفاه حال بازدیدکنندگان خبر داد و تعداد ورودی خودروها از ضلع شمالی بازار بزرگ ایران را روزانه 25 هزار خودرو اعلام نمود و گفت: با احتساب میانگین 3 نفر سرنشینان هر خودرو، روزانه متجاوز از 60.000 هزار نفر از ضلع شمالی و حدود 10.000 نفر از ورودی های جنوبی وارد این مجموعه شدند.

وی افزود: تمهیداتی مانند پذیرایی در شربت خانه، بازدید از بازار صنایع دستی، فرش و سوغات ایرانی، اجرای موسیقی زنده، خیمه‌شب‌بازی و چیدن سفره هفت سین در بازار سنتی با استقبال ویژه مردمی مواجه و موجب شد روزانه بین 35 تا 40 هزار نفر از بازار سنتی،کتابخانه جندی شاپور و باغ دیدار بازدید کنند.

رستوران‌ها و کافی‌شاپ های ایران مال نیز هر روز، شاهد حضور پر شور و استقبال خاص مشتریان غذاهای ایرانی بودند و مدیر رستوران‌های بازار بزرگ ایران ضمن اشاره به فعالیت همزمان هشت رستوران فعال در ایام نوروز، رقم تقریبی مراجعان به رستوران‌ها را روزانه بین 20 تا 22 هزار نفر اعلام نمود.

حجم مراجعان، ارائه خدمات مطلوب، برخورد مناسب کارکنان و جاذبه های متنوع این مجتمع چند منظوره را می توان نشانه خوبی از ایجاد رونق در شمال غرب تهران و اقتصاد پایتخت جمهوری اسلامی قلمداد نمود.

با وجود تفرجگاه‌های وسیع و متنوعی که در تهران بزرگ وجود دارد، بازار بزرگ ایران توانست رکورد بیش از نیم میلیون بازدیدکننده داخلی و خارجی را در هفته اول فروردین ماه به خود اختصاص دهد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم آل‌صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق در مرز زرباطیه عراق گفت: اگر سال گذشته اربعین‌حسینی به خوبی برگزار شد و مورد رضایت مسئولان ایرانی و عراقی قرار گرفت، مرهون تعامل و هم‌دلی مسوولان دو کشور در برگزاری این کنگره عظیم است.

وی افزود: باید تلاش شود که حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی کاهش یابد، همان‌طور که معاون وزیر اعلام کردند خط‌مشی راه‌ها و نصب علایم بیشتر در این مسیرها کار می‌شود که از این اقدام تشکر می‌شود.

آل‌صادق بیان داشت: از گذرگاه مهران بیشترین زوار تردد می‌کنند که حتماً این میزان تردد در ایام اربعین‌حسینی نیازمند امکانات و فراهم کردن شرایط لازم است؛ از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ لازم است و با هماهنگی و تعاملی که بین دو طرف وجود دارد این نیازها احصا می‌شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق بیان داشت: یک سوله یخ در مرز مهران با موافقت طرف عراقی ایجاد خواهد شد، باید نیازمندی‌هایی که لازم است را احصا کنیم تا اربعین بهتری نسبت به سال‌های گذشته رقم خورد.

کد خبر 6098297

دیگر خبرها

  • خطر بزرگ‌ در بازار کار/ تا سال ۱۴۰۷ چه اتفاقی می‌افتد؟
  • خطر بزرگ‌ترش روی بازار کار/تا سال ۱۴۰۷ چه اتفاقی می‌افتد؟
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • میدان نقش جهان روز بدون موتورسیکلت را تجربه کرد
  • ثبت حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • حدود۷۰ هزار نفر شب‌اقامت در محل‌های اسکان شهرداری در نوروز ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است