Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:27:37 GMT

افزایش ۱۸ برابری گردشگران ورودی به آبادان

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۵۰۳۵۰

افزایش ۱۸ برابری گردشگران ورودی به آبادان

 جمال عامری‎نسب دبیر ستاد خدمات سفر نوروز آبادان امروز در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،از افزایش تعداد گردشگران ورودی به شهرستان آبادان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در هشت روز نخست سال جدید بیش از یک میلیون و ۵۰۰‎هزار مسافر  نوروزی به آبادان سفر کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‎که این رقم حاکی از این است که تعداد گردشگران ورودی به شهرستان شهرستان نسبت به نوروز سال گذشته ۱۸ برابر افزایش داشته است افزود: از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا هشتم فروردین‎ماه یک میلیون و ۷۵۰ مسافر وارد آبادان شدند که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر نیز در شهرستان اسکان داشته‎اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز آبادان ادامه داد: در راستای خدمات‎رسانی به گردشگران نوروزی، با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا هشتم فروردین‎ماه ۹۸، ۱۶۱ کیلو میوه، ۴۶ تن سیب درختی و ۱۱۵ تن پرتقال با قیمت دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

عامری‎نسب گفت: همچنین در این بازه زمانی، ۱۷ تن مرغ و پنج تن گوشت گوسفند با قیمت دولتی به دست مردم و مسافران نوروزی در آبادان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی برای گردشگران و مسافران نوروزی دراین شهرستان افزود: جشنواره اقوام با همکاری منطقه آزاد اروند، جشنواره غذا با با همکاری شهرداری، اجرای جشنواره‎های خیابانی در اماکن تاریخی، اجرای موسیقی سنتی در جوار کلیسای ارامنه و نیز موزه آبادان از جمله برنامه‎هایی هستند که به تناوب از ابتدای نوروز در شهرستان آبادان درحال برگزاری هستند.

انتهای پیام/ د

افزایش گردشگران ورودی به آبادان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • گره اندر گره
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد