Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار کیومرث عزیزی بیان داشت: با توجه به افزایش حجم سفر در استان در تعطیلات نوروزی، کنترل و نظارت دقیق‌تر عبور و مرور و ایجاد امنیت شدآمدی جاده‌ای از مهم‌ترین ضرورت‌ها است که نقش پلیس راه و راهور در این حوزه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، پلیس و دیگر سازمان‌های امدادرسان، اهتمام ویژه ای در ایجاد تسهیل در عبور و مرور خودروها و برنامه ریزی کاربردی در کاهش سوانح رانندگی و همچنین مهیا ساختن بستر امنیت و آرامش را برای مسافران دنبال می‌کنند تا بتوانند با ارائه خدمات سریع، صحیح و دقیق به، ایامی پرنشاط را برای هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی مهیا سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی به کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی در مدت زمان اجرای طرح نوروزی پلیس اشاره داشت و گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس تعداد ۱۴ نفر در جاده‌های استان جان باخته اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه سهولت دسترسی به پلیس و کاهش زمان حضور در صحنه برای دریافت خدمات انتظامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش عمده ای از جلوه و عملکرد پلیس در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی تبلور می‌یابد و پاسخگویی به بسیاری از نیازمندی‌های پلیسی جامعه در حیطه وظایف و اختیارات آنان می‌باشد که باید با پاسخگویی و رفتار مناسب به ویژه در سال جدید، میزبان مناسبی برای هم وطنان خود در استان باشیم.

عزیزی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های نوروزی پلیس و تقویت توان عملیاتی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی در تعطیلات نوروز ادامه داد: پلیس به عنوان نهاد واسط حافظ امنیت، نمایان ترین وظیفه اش ساماندهی امور انتظامی جامعه به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی است که باید در این حوزه توجه به دغدغه‌های مردمی اولویت بندی و مورد توجه قرار گیرد که بدین منظور در کنار دیگر یگان‌های عملیاتی پلیس، ۲۱ ایستگاه نوروزی پلیس به مسافران نوروزی خدمات انتظامی ارائه می‌دهند.

وی برنامه ریزی پلیس استان در پیشگیری از سرقت را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در طرح نوروزی پلیس خواند و گفت: اجرای طرح‌های مستمر برخورد با سارقان و توجه به اقدامات پیشگیرانه و افزایش آگاهی‌های عمومی از موضوعاتی است که توسط پلیس استان با جدیت دنبال می‌شود و لازم است تا پایان تعطیلات نوروزی با اجرایی کردن مشارکت عملی مردم با پلیس، در توسعه نظم و انضباط و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی برنامه ریزی کرد.

عزیزی با اشاره به کشف حدود ۱۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مدت زمان اجرای طرح نوروزی پلیس، ادامه داد: در این حوزه جلوگیری از شکل گیری بسترهای بروز جرم در فرایند مقابله با آسیب‌ها و جرایم از جمله اقداماتی است که در سال جدید تداوم خواهد یافت تا امنیت و آرامش روانی شهروندان به بهترین شکل تأمین شود.

کد خبر 4577840

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی طرح نوروزی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران