Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: ملت ایران در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی تجربه مدیران انقلابی و جهادی فراوانی را داشته و اصرار رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور مدیران جهادی، با هدف خدمت به مردم است.
وی به دو گونه شامل مدیریت 'فرصت طلبانه و مقتدرانه' و مدیریت 'مسئولانه و تکلیف محور' اشاره و بیان کرد: مدیریت مقتدرانه و فرصت طلب به هیچوجه مدیریت جهادی نیست و دردی از روی دل مردم بر نمی دارد زیرا مدام به دنبال سود و منفعت خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت فرصت طلبانه است که موجب می شود نعمت الهی همچون باران به نغمت و مایه نکبت تبدیل شود.
امام جمعه مشهد ادامه داد: سیل گلستان از نقطه ای که شروع شد قابل مدیریت و مهار بود و از آغاز می توانستند راه آب را باز کنند تا موجب این همه خسارت نشود اما این اقدام انجام نشد.
وی گفت: در جریان سیل شیراز نیز از 24 ساعت قبل هشدار سیل به واسطه هوای بارانی داده شده بود اما مردم و مسافران غریب از کجا باید می دانستند. می بایست با قاطعیت و جدیت نسبت به حضور مسافران در محل وقوع سیل اقدام انجام می شد.
آیت الله علم الهدی افزود: سپاه و ارتش به عنوان نیروهای زیرمجموعه مقام معظم رهبری بودند که در سیل گلستان، شیراز و زلزله غرب کشور با قدرت و توان وارد عرصه شدند و به حل مشکلات مردم پرداختند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه تحت مدیریت خود در نیروهای مسلح نیروهای مخلص، فداکار و توانمندی را به وجود آورده اند که باید این قبیل نیروها در مدیریت عرصه دولت و قوه قضاییه نیز وجود داشته باشند.
وی در ادامه خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: مدیران زیر مجموعه قوه قضاییه را از نوع مدیران زیرمجموعه سپاه و ارتش به وجود آورید تا با همین اخلاص در جریان قضایی کشور وارد شوند و دست هر متجاوز، مفسد و ظالمی را قطع کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز نظارت بر مدیریت کشور را عهده دار هستند تا مدیریت مسئولانه و تکلیف محور بر کشور حاکم شود.
وی افزود: نمایش خدمت مردم به سیلزدگان و مسافران در شیراز نشانگر الگوی عشق و انساندوستی است که نماد مردم پرورش یافته در دامن تربیت دینی و قرآنی می باشد.
7496/1858
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 حرم مطهر امام رضا زلزله مشهد ملت ایران نظام جمهوری اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۵۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند